Hoihoi, Ik wil weten of de volgende klachten horen bij ontzwangeren of dat er misschien meer met me aan de hand is en ik hoop dat jij me erbij kan helpen. De hele dag voel ik me opgejaagd en gestrest, dan heb ik het weer warm en zweet ik me te pletter en dan heb ik het weer zooooo koud. Ik wil een leuke moeder zijn voor mijn kinderen maar ben zo ongeduldig. Dit ken ik helemaal niet van mezelf! Hoort dit nu bij het ontzwangeren of denk je dat er meer aan de hand is? Alvast bedankt! Liefs Eva PS O ja, nog vergeten: ik eet als een bootwerker, heb de hele dag zo'n honger! Dit had ik tijdens beide zwangerschappen ook. Geen lekkere trek maar echt op tijd moeten eten omdat ik anders ziek word en van mijn stokje ga.
Hoihoi, Nee dit zijn geen bekende symptomen van ontzwangeren.... Ik wil je adviseren hiermee naar de huisarts te gaan en even je bloed te laten controleren onder anderen op je schildklierfunctie. Imke
Dank je wel voor je reactie! Ik ben op zich wel 'blij' met je antwoord. Jaren geleden ben ik mijn stem kwijt geraakt. Ik heb toen onderzoeken voor MS gehad maar ik heb zelf altijd gezegd dat als er iets uitkomt dat het mijn schildklier is. Het is echter nooit uit mijn bloed gekomen en al die jaren afgedaan als het zal wel psychisch zijn. Ik denk dat ik toch maar weer eens naar mijn huisarts moet gaan! Liefs Eva