Mijn dolce gusto is overleden. nu wil ik graag een nieuwe kopen maar ben ook nieuwsgierig naar andere apparaten. Ik houd wel van smaakjes koffie: cappuccino, latte macchiato enz. Maar wil ook gewoon koffie kunnen zetten. Wie heeft er tips?
Ik heb mijn dolce gusto omgeruild voor een bonenkoffiemachine .. is een smak geld maar oowwww wat ben ik er gelukkig mee! En de smaakjes koop ik in flesjes. Je heb er zoveel! 2theelepels bij je koffie of je melk mmmmhhmmm Ik kan met de bonenmachine gewoon koffie zetten. Cappuccino en latte en heet water. Er zit ook een melk opschuimen bij!.
Wij hebben deze (tenminste iets ander model van de latte go maar die vind ik er zo snel niet) en zijn daar heel tevreden over https://www.philips.nl/c-p/EP3241_50/series-3200-volautomatische-espressomachines?origin=7_700000002304388_71700000088226751_58700007473761316_92700067156706913&gclid=EAIaIQobChMI_8mY8ub_9QIVjOR3Ch2wRgteEAQYAyABEgKy6PD_BwE&gclsrc=aw.ds
Tassimo! Wij zijn sinds kort toe aan ons tweede apparaat. Echt legio keuzes heb je hiervoor, zal het beperken tot enkele: - latte macchiato caramel - Milka chocolademelk - chocomel salted caramel - chai latte - groene thee - morning coffee - café con leche De drie die je noemde hebben ze ook. In tegenstelling tot het Douwe Egberts apparaat wat ooit bij een vorige werkgever stond, gaat bij de Tassimo de thee en chocomel NIET naar koffie smaken ondanks dat het uit hetzelfde apparaat komt! Wij kopen de cups online.
Wij hebben de Dolce gusto verruild voor een Nespresso. En nu hebben we een bonenapparaat. Zo fijn. Met een slangetje in een melkpak kan je makkelijk cappuchino of late maken. En met flesjes met een smaakje kan je amandel of vanille o.i.d. toevoegen.
Wij hebben de Nespresso Creatista plus, daar kan je veel verschillende dingen mee. Echt heel fijn! En korting met ing punten
Wij een mooie Philips bonen apparaat maar zonder melkopschuimer die hebben we los. Fijn apparaat voor bonen maar ook gemalen koffie. Geen mega dure en toch goede koffie. Wil je alles er op en er aan dan loopt er ergens al een topic
Wij hebben de Philips Latte Go. Erg blij mee! Ik had ook eerst Dolce Gusto. Ik ben z o blij met de overstap naar een koffieapparaat met bonen. Ik lust geen gewone koffie. Daarom ook zo blij met dit apparaat. Makkelijk in onderhoud.