Dank jullie! Na 2 bevallingen en een hangbuik ben ik zo onzeker.. maar inderdaad is een vrouwendag maak een goeie tip om te beginnen! Ik ben wel eens op badpakken dag geweest wat jullie zeggen nat badpak is niet fijn idd
Altijd naakt. Heb na 3 zwangerschappen niet bepaald een maatje 36 meer, maar ik heb er totaal geen moeite mee. Juist daar zie je dat eigenlijk maar zeer weinig mensen een perfect lijf hebben. Ik ben een keer per ongeluk op badpakkendag geweest en heb het heel de dag koud gehad (duurt zo lang voor je zwemkleding weer droog is!)
Ik zal misschien wel de enige zijn hier, maar ik ben nog nooit in de sauna geweest. Ik krijg het in een gewoon binnenzwembad vaak al zo benauwd, dat ik de sauna niet eens wil proberen. Al had dat wel gelukt, dan zou ik wel naakt gaan, geen probleem mee.
Ik ben nog nooit in een sauna geweest(geen openbare, alleen privé) Maar als ik zou gaan geef ik de voorkeur aan badkleding... echter zou ik best naakt gaan als het niet anders zou zijn.
Naakt! Ik ga 4x per jaar met m'n vaste sauna-vriendinnetje! Elk seizoen en de ene keet bij mij in de buurt en de volgende keer bij haar. We hebben beide 2,5 geleden een kind gekregen en zijn momenteel beide ook weer zwanger (zij is 5 weken later uitgerekend) dus we maken dezelfde 'onzekere' fases door qua ons lijf. Al trekken we ons daar niet heel veel van aan. We maken er altijd een hele lange dag van, van openingstijd tot na het avondeten! Heerlijk!
Naakt. Ik heb juist van de sauna geleerd dat niemand er 'normaal' uitziet en sindsdien voel ik me veel beter over mijn lichaam.
Je hoeft je ook echt niet onzeker te voelen over je lichaam. Ben er juist achtergekomen dat eigenlijk niemand er 'aantrekkelijk' uitziet als ze compleet naakt zijn. Dat is echt een zeldzaamheid. En daarbij hangt er helemaal geen sfeer in een sauna van naar elkaar kijken en checken. Juist totaal niet. Is echt anders dan in een zwembad o.i.d.
Ben gisteren nog geweest met een vriendin, naakt. Zij wilde een keer met badpakkendag eigenlijk, maar dat vind ik echt vreselijk, al dat geplak. Het was wel vrouwendag gisteren, vind ik prettiger wanneer het in de buurt is van huis/werk. Een paar maanden geleden zijn we voor het eerst samen geweest, was voor haar de eerste keer en ook naakt dus. Nu is ze helemaal fan en gaan we 1x per 3 maanden. We hebben allebei geen prachtig lijf, maar ik voel me in een sauna 10x minder bekeken dan in tankini op het strand. De fijnste tot nu toe vond ik Scheveningen, maar dat is een beetje ver weg vanuit mijn woonplaats helaas.
Absoluut naakt. Badpakkendag moeten ze afschaffen, ook niet goed voor je lijf. Nat badpak wordt veel te heet, daarnaast is de stof niet bedoelt om in te zweten en kun je de warmte daardoor veel slechter kwijt. Hele positieve invloed van sauna doe je dan teniet. Warme broeierige bende is ook nog een walhalla voor bacterien, dus ook voor anderen is het schadelijk. Gewoon over de schaamte heen en naakt!
Precies dit. Al ga ik naar andere sauna's, Haarlem, Amsterdam, Joure, Gorredijk. Soms ook naar Veluwse Bron, maar dat is een eind uit de richting. Heerlijk vind ik het. Pure ontspanning. Badpakkendagen mogen ze afschaffen van mij.
Ik ga meestal zo om de week of twee weken, naakt en alleen. Heerlijk een dag (zo'n 4 a 5 uurtjes) helemasl niets. Van sauna naar saune, van bubbelbad naar kruidenbad, van douche naar zwembad naar de koffie of de lunch. Heerlijk! Ik ga meestal in Schiedam, heb dan een badenkaart en soms naar Elysium. Vrouwendag vind ik wcht vreselijk!!! Al dat gekwek van al die vrouwen, daar komt geen eind aan... ik kom voor mijn rust, houd je mond allemaal Badpakkendag ben ik nog nooit geweest. Mijn dochter heeft vorig jaar zomer ook al haar eerste welnessdag gehad, in Oostenrijk. Ze moest wel gaar broekje aanhouden van mij, maar later op de dag had ik door dat kinderen in de sauna heel normaal zijn daarcen toen mocht ze haar bikini broekje wel uit van me (na veel gezeur van haar)
Hier sluit ik me helemaal bij aan. En daarnaast heb ik ook geen ideaal figuur maar so what. Als ze het niet willen zien kijken ze lekker de andere kant maar op. Ik vind het nooit ongemakkelijk voelen eigenlijk.
Ik hoef zelf al niet zo nodig naakt, maar vind al die andere blote (vaak oude) mensen met gerimpelde harige uitgezakte zweterige lijven ook echt onsmakelijk... helemaal in zo'n benauwd saunahokje, zit je lekker in elkaars zweet, heb dat nooit zo begrepen. Maar ik ben geloof ik ook wel snel vies van mensen... Als ik al naar zo iets ga (missch twee keer gedaan) dan het liefste beetje zwemmen enzo. Met badpak als t even kan.
Ik heb meteen een schimmelinfectie te pakken als ik lang in een nat badpak rondloop. Dus ik ga ook voor naakt!
Naakt, heb nog even getwijfeld tussen optie 1 en 2 omdat ik eigenlijk alleen mijn leidinggevende niet naakt tegen hoef te komen...
Naakt, ook na mijn zwangerschappen en met mijn iets minder strakke lijf. Daar ga ik me echt niet voor schamen!
Ohhh de sauna heerlijk! En naakt! Ben best onzeker over mijn lichaam maar in de sauna geen last van. Ben al ontelbare keren naar de sauna geweest, met mijn man of een vriendin. Ik vind Deverana echt een aanrader! Wel wat duurder maar Thermea Son is ook prima en hebben nu leuke actie. Elysium vind ik te groot.. Heb ook wel eens een zweethut gedaan