Sauna, naakt of badpakkendag

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani84, 5 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Sauna, naakt of badpakkendag:

1. Ja tuurlijk naakt heerlijk! badpakkendag moeten ze afschaffen!

53 stem(men)
    40,5%
  2. Ja maar hoop dat ik geen bekenden tegen kom ;-)

18 stem(men)
    13,7%
  3. Ik twijfel nooit gedaan maar wil het wel proberen (schaamte)

3 stem(men)
    2,3%
  4. Nee echt niet! doe mij maar badpakken dag!

57 stem(men)
    43,5%
  1. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik ben een keer een bekend politicus tegengekomen met zijn vrouw, dat was toch wel grappig :D

Victoria30 vindt dit leuk.
  2. mamabri

mamabri Niet meer actief

mocht ik gaan, dan absoluut in badkleding. Maar eigenlijk ga ik nooit, want ik heb thuis een stoomcabine (vergelijkbaar met een sauna) geintegreerd in mijn douchecabine. Heb hem al 8 jaar en geloof ik maar 2x gebruikt. Mij veel te warm en te benauwd.

3. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Ik ga nooit. Ik zou ook niet naakt willen.Zou wel een goede manier zijn om het verlaten te krijgen :). Komende vakantie hebben wij een sauna in ons huisje zitten. Dat lijkt mij veel fijner om echt te ontspannen.

4. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.693
    3.130
    113
    Vrouw
    Brabant
    Heerlijk! Maar wel in bikini. Ik ga niet naakt.

5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Onzin! In een sauna heb je mensen in allerlei formaten, maar niemand die daar naar kijkt. Juist omdat iedereen naakt is wordt het normaal en oordeelt niemand over een ander. Zo zou jij het waarschijnlijk niet fijn vinden als een man naar je borsten zit te staren, maar andersom zou die man het ook niet fijn vinden als jij zit te berekenen hoeveel cm hij tussen zijn benen heeft hangen, dus gebeurt dat ook niet. Daarnaast zal je juist in de sauna leren dat zeker 85% van de mensen een buikje heeft en dat niemand perfect is. Je komt daar tenslotte om te relaxen en niet om je naakte lichaam te laten beoordelen. In dat geval kan je beter je eigen YouTube kanaal oid starten. :p

Superjollie, XmoonlightX en Victoria30 vinden dit leuk.
  6. Humava

Humava Niet meer actief

Heerlijk naakt! Ik twijfelde wel tussen het eerste antwoord van de poll en het tweede, maar heb toch de eerste gekozen. Ik ga alleen niet naar de sauna hier vlakbij omdat ik in een winkel werk en geen zin heb om klanten tegen te komen als ik in mijn blote kont loop. Vrienden of kennissen kan me niks schelen maar klanten zou toch een beetje ongemakkelijk voelen.

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik ben sowieso niet echt een sauna persoon, maar als ik zou gaan dan op een badpakkendag. Ik vind het gewoon niet fijn om naakt te zijn tussen andere mensen.

8. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Dit vind ik wel grappig want zo is het gewoon niet :D tenminste, bij een goede sauna niet.
    Hier (Geldrop) zijn er wel ouderen maar weinig, veel jonge mensen en ook moeders met tiener dochters. En een goede sauna is zo mega hygiënisch.. hou je je niet aan de regels om het hygiënisch te houden word je daar echt op aangesproken.
    Maar snap goed dat mensen dit denken.

9. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Maar naakt is toch veel onhygiënischer dan in een bikini of badpak?

10. Ahava

Ahava Fanatiek lid

27 mei 2011
    1.138
    201
    63
    Hoe kom je daar nu bij?
    Eerst douchen hoort erbij!
    In je badkleding blijven juist 'dingen' hangen, die je met douchen van je lijf spoelt.

11. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Eigenlijk vind ik het best gek dat mensen de reden van een niet perfect lichaam noemen om niet naakt te willen zijn in de sauna. Juist een badpak of bikini maakt het onderscheid tussen mensen. Ik vind het heerlijk dat iedereen hetzelfde is, dat niemand perfect is. Als je naakt bent heb je geen knellende bikini bandjes, ribbels die ontstaan doordat je badpak strak om je lijf zit. Er zijn veel mensen die het idee hebben dat naakt zijn je imperfecties toont, ik vind het juist zo mooi dat iedereen gelijk is en niemand perfect is. Je hoeft je niet te schamen en het is geen mode show.
    Ik heb na mijn twee kinderen geen perfect lijf meer maar juist in de sauna naast mensen die dat ook niet meer hebben voel ik me goed en zelfverzekerd. In mijn bikin maak ik me juist druk om de knellende bandjes, het broekje wat mijn muffintops accentueert en het topje waarmee ik hoop dat mijn borsten wat hoger zitten maar in praktijk ben ik alleen maat bang dat wannneet ik duik beide borsten eruit hangen.

Superjollie en ellessinia vinden dit leuk.
  12. jupke

jupke Niet meer actief

In mijn ogen is de sauna het fijnst naakt.

Maar dan wel een sauna waar alleen vrouwen komen.

Ik ben een aantal jaar geleden in de sauna geweest op een vrouwendag.

Bleek dat ze aan het verbouwen waren en er dus buiten wel een hoop werkmannen liepen.

Ik heb mijn geld terug geëist. Mij zul je daar niet meer zien.

13. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Nee hoor. Je begint altijd met douchen, (elke ronde) en als je naar het toilet bent geweest ga je ook eerst weer onder de douche. In de sauna zelf is het verplicht om op een handdoek te zitten, je lijf mag geen direct contact hebben met het hout.

14. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Wat slecht!

15. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Die zit er al lang niet meer ;) (al een jaartje of 8)
    Dus bespaar je je reis :D

Theres vindt dit leuk.
  16. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Oké, ik ben namelijk iemand met best veel afscheiding... zou het een beetje goor vinden als ik op een bankje in de sauna zit met mijn blote doos en er vervolgens iemand op hetzelfde plekje gaat zitten.

Deel Deze Pagina