Aparthotel invisa es figueral resort

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door harlene2014, 2 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ibiza; Aparthotel invisa es figueral resort.
    Positieve en negatieve ervaringen zijn welkom ;)

2. mol81

mol81 Niet meer actief

Oh, in 1 woord HEERLIJK!!!! Wij zijn er afgelopen zomer geweest. Dus vraag maar raak. En we gaan weer terug.
    Geen enkele negatieve ervaring.

3. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ahhh fijn! Had al geboekt namelijk ;)

Wij gaan met 2 kleintjes. Dan 23 maanden en 8 maanden. Heb je tips? We hebben er een auto bijgeboekt. Gaan begin juli.

4. mol81

mol81 Niet meer actief

Een auto is handig, het resort ligt wat achteraf. Maar het resort is zo groot en mooi dat je er in principe niet af hoeft als je een week op Ibiza bent.

Tips;
    - Ga ‘s ochtends lekker naar het zwembad met de piratenboot. Heel leuk zwembad en zeer geschikt voor alle kinderen;
    - het strand is direct bij het resort; erg lekker voor een paar uurtjes per dag;
    - heb je eten geboekt? Halfpension of All in is echt super en zeer uitgebreid. Mocht je het niet hebben, kun je ter plaatse boeken.
    - de hippiemarkt van Es Canar is op 10 minuten rijden en supergezellig.
    - dagje naar St Eulalia, op 15 minuten afstand. Leuk stadje met een leuke boulevard;
    - het animatieteam is erg goed en leuk, leuke shows!
    - grotten zijn niet leuk, hoef je dus niet heen. Ook niet handig met kleintjes.
    - tegenover het resort zit een Spar supermarkt. Handig voor iets lekkers of lunch als je dat er niet bij geboekt hebt.

Kortom, heerlijk!

5. Koon

Koon Niet meer actief

Wij zaten er 3 jaar geleden in het voorseizoen. Heerlijk rustig. Zou er in het hoogseizoen niet willen zitten ivm drukte. Maar dat is persoonlijk.

Prima kamer, ruim, schoon. Wel een heel slecht bed in de woonkamer, maar een fijn bed in de slaapkamer. We waren met 3en dus vriend of ik sliep om beurten met onze zoon in de slaapkamer. Erg gezellig;)

Auto is een must op Ibiza vind ik. Wij zijn iedere dag weg geweest. Hebben het hele eiland gehad in een week.

Zwembaden waren veel te koud in het voorseizoen (onverwarmd). In het hoogseizoen is dat goed te doen denk ik. Mooie zwembaden, dat wel!

Eten vonden wij echt 3x niks, dus heel weinig gebruik van gemaakt, alleen af en toe het ontbijt.

Zo zie je maar, alles is heel persoonlijk. Maar een fijne vakantie zal je daar zeker hebben.

6. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Thnx voor jullie reacties! Daar heb ik wat aan :thumup:

7. mol81

mol81 Niet meer actief

Het eten 3x niks? Joh, ik heb nog nooit in een hotel gezeten (en ik heb er heel wat gehad) die zo ontzettend veel keuze had in koud, warm. Maar wellicht maakt het uit dat je in het voorseizoen was.

8. Koon

Koon Niet meer actief

Zou heel goed kunnen. Wij vonden het allemaal hetzelfde smaken, flauw en uitgedroogd.
    Gelukkig hadden we geen all inclusive ;)

9. Koon

Koon Niet meer actief

En ik moet zeggen, Ibiza heeft zo verschrikkek veel leuke tentjes, zonde als je iedere dag op dezelfde plek eet.

10. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Voor mij is t de eerste x ibiza. Mijn vriend heeft er gewerkt en gewoond.
    Heb all in voor de kinderen eigenlijk.

Ben ook ooit mn pin pas kwijt geraakt en dan heb je tenminste nog eten :p

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik regel ter plekke bij een hotel halfpension voor een paar dagen. Vaak nog goedkoper ook dan vooraf en de overige dagen gaan we lekker uit eten of maken zelf wat klaar. Ook nog een optie.
    Geen ervaring met het desbetreffende hotel.

Deel Deze Pagina