wat denken jullie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kiki1986, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Hoi dames ik zit in de eerste ronde ik doe nog niet een tempen en ovutesten ik ga uit van een cyclus van 28 dagen 29 sep was de eerste dag van me laatste menstruatie dus rond de 14e zou mijn ei moeten zijn nu heb ik de 11e en 12e last gehad van menstuatieachtige krampen, zwaar gevoel in mn buik en soms wat gevoelig links terhoogte van eierstokken ik heb geen idee hoe mn ei voelt ook last gehad van wit slijm sinds gister nergens meer last van wat denken jullie zou mijn ei geweest zijn?

2. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    ik denk het wel!
    Ik heb dat namelijk ook als ik mijn eisprong heb.

3. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Bedankt voor je snelle reactie naar mijn idee was mn ei ook al geweest maar ik ben hier nooit mee bezig geweest dus ik heb geen idee haha mijn dochter is door de pil heen gekomen dus we zijn nooit bezig geweest met gericht klussen :)

4. lis90

lis90 Lid

19 sep 2014
    72
    33
    18
    Ik denk ook dat hij gepasseerd is, ik heb dit ook altijd een paar dagen menstruatieachtige krampen en vanaf dat die volledig over zijn dan heb ik mijn eisprong gehad

5. stefani

stefani Lid

15 okt 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ik ben nieuw hier.
    Ik heb een vraag heb deze maand de 9 e een test gedaan van kruitvat 2voor5
    En die gaf 2 strepen 1 lichte maar je kon hem goed zien en toen werd ik ongi.
    En dat is nu weg maar heb een raar gevoel en als ik rustig lig of zit soort plopjes in mijn buik ben nu 14 maand bezig voor ons 2e kindje wie heeft er informatie voor mij wat ik beste kan doen groetjes stefani

6. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Hoi Stefani,

wat je het beste kunt doen is een eigen topic openen. De kans dat je reacties krijgt is dan veel groter. Verder kunnen plopjes prima je darmen zijn. Als testen negatief zijn, dan is de kans het grootste dat je niet zwanger bent.

7. stefani

stefani Lid

15 okt 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ik ben nieuw hier.
    Ik heb een vraag heb deze maand de 9 e een test gedaan van kruitvat 2voor5
    En die gaf 2 strepen 1 lichte maar je kon hem goed zien en toen werd ik ongi.
    En dat is nu weg maar heb een raar gevoel en als ik rustig lig of zit soort plopjes in mijn buik ben nu 14 maand bezig voor ons 2e kindje wie heeft er informatie voor mij wat ik beste kan doen groetjes stefani

Deel Deze Pagina