Wij gaan dit jaar met mijn man's collega naar de vrijmarkt in Maarssen. Daarna gaat Joey een paar uurtjes slapen en smiddags duiken we het dorp in om te borrelen. Uiteraard heb ik al een oranje shirt voor Joey in de kast liggen, roo/wit/blauwe sminck gekocht voor de vlaggetjes op zn wangen en ik heb zelf wat accesoires liggen voor die dag. Het zal wel een hele andere dag worden denk ik, met Apeldoorn nog fris in ons geheugen... Wat zijn jullie plannen?
Nee helaas niet.. Werk bijna alle feestdagen van het jaar. Dit jaar pasen, pinksteren, koninginnedag en oud en nieuw.
Ik heb nog geen idee. Misschien moet ik wel werken haha, geen idee eigenlijk. Maar dat is maar tot 13uur. Verder weet ik het echt niet.
vrijmarkten! Ik ben gek op rommelmarkten vandaar! De avond ervoor ga ik vrijmarkten in almere en op 30 april zelf in purmerend en zaandam Mijn man zou eigelijk op emma passen (ik ga met mijn moeder) maar nu moet hij de avond ervoor en op koninginnedag zelf s avonds werken dus ik denk dat ik haar maar meeneem. Wel balen, lijkt me super onhandig met zo een kinderwagen.
Ik kom op koninginnedag uit de slaapdienst en moet tot 12.00 werken.. Esmee gaat s'middags even een uurtje of 2 slapen en dan tegen 15.00 gaan we het dorp in, rommelmarkt over en als het lekker weer is op een terrasje zitten!
Wij hebben eigenlijk geen plannen. Mijn vriend moet werken. En het is in de stad van Arnhem altijd zó druk dat ik daar met mijn zoontje echt niet heen ga.
Niet veel waarschijnlijk. Ben 25 april uitgerekend, dus óf ik ben nog niet bevallen en dan ga ik misschien wel een rondje over de braderie ik Kamerik, óf ik ben al wel bevallen en dan ga ik nergens heen...
s,morgens mee met de versierde optocht. ( fietsjes en kinderwagens etc) daarna misschien rondje vrijmarkt en verder niks bijzonders
Dees gezellig! Nog leuke tips voor mij? Normaal gaan we naar t centrum van Utrecht, maar dat ben ik zo zat...
MIJN LIEF HELEMAAL PLAT KNUFFELEN !! ben normaal van de amsterdam uitje de hele dag maar dit jaar blijven we lekker met zn 2e thuis (hij komt de 29e thuis )
's Ochtends naar Zaandam met z'n viertjes om daar te slenteren over de vlooienmarkt. Er is ook kermis dus Koen zal wel een paar keer in de draaimolen gaan 's Middags lekker luieren. Groetjes, Kim
Helaas blijf ik thuis.. 's middags is er wel markt hier maar zo druk dat je er met de kinderwagen niet doorkomt.. 's avonds is er hier een tent met bandjes maar kan niet heen omdat zoontjelief gewoon op tijd naar bedje moet.. en probeer maar eens oppas te krijgen op koninginnendag..