buikpijn en geen blaasontsteking

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Linda1979, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1979

Linda1979 Actief lid

26 jan 2009
    320
    0
    0
    Gisteren kreeg ik steeds meer last van wee-achtige buik- en rugpijn en harde buiken (24 weken zwanger).
    De verloskundige is langs geweest en die zei dat met het kindje alles goed was en dat ze niks raars voelde en dat het misschien blaasontsteking was.

Vanochtend heb ik een plasje bij de ha gebracht, en ik hoorde net dat er geen blaasontsteking in zit.

Wat kan het dan zijn, herkent iemand dit?

2. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Misschien een teken dat je wat te druk bent? Ik ben ook te druk geweest waardoor de harde buiken bleven komen, nu heb ik veel meer rust ingebouwd en gaat het beter. (bij mij was het ook geen blaasontsteking).

3. Linda1979

Linda1979 Actief lid

26 jan 2009
    320
    0
    0
    Ja, dat dacht ik eerst ook, maar ik bouw toch ook best wel rust in; misschien doe ik het in mijn hoofd niet rustig genoeg...
    Maar ik voel me ook gewoon niet zo lekker, en dat vind ik niet passen bij te druk doen.

4. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.492
    13.945
    113
    Vrouw
    Komen die harde buiken regelmatig of dat niet? Want het kunnen natuurlijk ook wel gewoon weeen zijn... En daar hoef je echt niet druk voor te zijn geweest of stress te hebben (gehad).

5. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Nou ik had hetzelfde.. naar vk met een plasje vanwege rug en buikpijn. geen blaasonsteking,geen ontsluiting.

Stuurde me naart ziekenhuis, na een aantal tests en echo van mijn nieren bleek ik nierstenen te hebben.
    Daar kreeg ik dus weeenachtigepijn van

Deel Deze Pagina