Kan me niet herinneren dat dit bij de eerste ook zo was maar Nuis het bar en boos.. Vannacht drie uur wakker gelegen... Herkenbaar?
Ja ik herken netvoeding maarik lig al weken wakker ...maffioos er moe van ik moet zeggen dat ik vanacht voorhet eerst geslapen heb in tijden ben zo moe dat ik vrijdag een nachtje in het ziekenhuis mag komen slapen ... Anders ben ik bang dat ik de bevalling niet aankan....
ik ben nu 38 wkn en heb t al heel mn zwangerschap! vorige zwschappen was t niet zo dramatisch als nu. ik wordt elke keer wakker en lig dan ook echt een paar uur klaar wakker, pffff. mn lichaam bereid zich vast voor op de slapeloze nachten die straks gaan komen, haha ik snap trouwens niet waarvoor je dan een nachtje in t zknhuis zou moeten blijven. ik zou daar helemaal niet slapen! en die bevalling kun je echt wel aan...zal wel moeten trouwens...je lichaam is er voor gemaakt.
Ja dat nachtje bijslapen in het ziekenhuis snap ik ook niet. Zeker niet als het je eerste kind is en als je pas over minimaal 3 en maximaal 7 weken gaat bevallen... Tja hier ook wakker hoor..2 keer om te plassen en anders door een peuter die wakker wordt. Offff door een stomme mug!! Grrrr
o fijn om te lezen dat het herkenbaar is... ik ga nu toch maar overdag met mijn zoontje mee slapen om het een beetje te trekken alhoewel ik dan ook bang ben dat ik 's nachts nog moeizamer zal slapen.. gaan jullie er 's nachts uit en iets doen of blijven jullie liggen?
Ik slaap op het moment ook niet zo heel goed. Ik word om het uur/anderhalf uur wakker. Moet vaak plassen. Soms blijf ik liggen en val ik wel weer in slaap, maar ik ga soms ook weleens naar beneden als ik niet meer in slaapval. Mijn vriend moet natuurlijk gewoon werken en ik wil niet dat hij constant wakker wordt omdat ik lig te draaien of lezen ofzo. Vaak val ik beneden op de bank wel weer in slaap.
Yep heel herkenbaar! Moet ook ontzettend vaak plassen en als ik dan terug naar bed ga dan lig ik weer super lang wakker.. Fijn is anders
Heb het ook in periodes in m'n zwangerschap. Ik probeer er alleen uit te gaan om te plassen, maar om anders te blijven liggen. Op het moment dat je gaat opstaan activeer je je lichaam bij wijze van, en word het moeilijker om weer in slaap te komen. En als ik naar beneden ging om op de bank te liggen werd ik soms uur later wakker met pijn in mn rug van het slechte liggen