Hallo saam, Ik mag na het weekend testen of ik zwanger ben of niet, maar het voelt wel zo! Even een vraagje......... Mag je wel naar de sauna als je zwanger bent? Ga namelijk koment weekend naar luxe hotel met sauna en stoombad, etc. Zou dit een probleem zijn? Alvast bedankt voor jullie reactie! Groetjes Gwen
Hoi Gwen, Mijn vk heeft het afgeraden.. zeker de eerste 3 maanden! Ik zou proberen te testen voordat je gaat! iig heel veel plezier!
ik heb ook gehoord dat het in het begin van je zwangerschap niet goed is als je verder bent mag het volgens mij wel. maar dat geld voor jou dus niet.
Ik zou je vraag gewoon hier aan de VK stellen of de zoekfunctie gebruiken. Volgens mij kan het nl. best als je niet te gek doet en het gewend bent. Het wordt zeker afgeraden om naar de sauna te gaan als je dat normaal gesproken nooit doet.
Hallo, Dank je voor jullie snelle reacties. Ik ga voor de zekerheid morgen maar testen, wellicht dat er dan al iets te zien is (hoop het!). Ik heb inderdaad op een andere site op internet ook gelezen dat er niks bewezen is, maar dat het de eerste 14 weken van de zwangerschap afgeraden worden. Ik neem geen risico's, dus dit weekend geen sauna, etc. voor mij. Het is voor een goed doel, toch?! Groetjes Gwen
Hallo, Dank je voor jullie snelle reacties. Ik ga voor de zekerheid morgen maar testen, wellicht dat er dan al iets te zien is (hoop het!). Ik heb inderdaad op een andere site op internet ook gelezen dat er niks bewezen is, maar dat het de eerste 14 weken van de zwangerschap afgeraden worden. Ik neem geen risico's, dus dit weekend geen sauna, etc. voor mij. Het is voor een goed doel, toch?! Groetjes Gwen
Ik mocht van mijn VK naar de sauna, maar alleen als je het gewend bent en dus regelmatig doet. Als je het een enkele keer doet, dan raadde ze het af
een vriendin van mij had hetzelfde, maar kon dat natuurlijk nog niet zeggen tegen mij. Dus is ze gewoon meegegaan en de dag daarna getest. Ze is wel gewend aan sauna. Inmiddels is haar dochter alweer ruim een half jaar. Het is beter om het te voorkomen maar het is geen super ramp, zeker niet als het nog heeel pril is. Heb je getest? Het kan namelijk ook zijn dat je te vroeg test en dat je nu negatief krijgt en na het weekend positief, dus geniet er lekker van. Hoop natuurlijk dat je zwanger bent maar anders kun je niets meer doen. Ik heb ook met 3,5 week zwanger (achteraf gezien dus) een glas wijn gedronken. Naar de sauna ben ik niet meer geweest. En dat mis ik wel heel erg.
Hallo allemaal, Heb afgelopen donderdag getest, maar nog nikt, helaas! Was ook te vroeg. De ei-sprong was ergens vrij/zat/zon 2 weken terug. Heb nog steeds last van pijnlijke borsten en een raar slaapschema. 's middags en 's avond doodmoe en rond 3 uur 's nachts klaar wakker, fijn! Ben gelukkig nog niet ongesteld, dus wie weet! Ik wacht voor de zekerheid nog even met testen, woensdagochtend maar denk ik. Ik houd jullie op de hoogte! Groetjes Gwen PS, was heerlijk weer, dus ben niet in Sauna geweest!
Janice, proficiat met je zwangerschap! Hoop dat ik er deze maand ook bij ben! Duim voor je dat alles goed blijft gaan! Groetjes Gwen
Ben ik weer... en nog steeds niet ongesteld! Ga morgenvroeg maar weer eens testen, laat het jullie natuurlijk weten! Spannend....... hoop dat ik vanacht een beetje slaap, de nachten zijn toch al zo raar. Overdag en 's avonds super moe en 's nachts aan het spoken! Nog 1 nachtje slapen en dan hoop ik wat meer te weten! Groetjes Gwen : :
ja, heel gevoelige borsten, regelmatig buikkrampen en 's middags en 's avonds erg moe. We zien het morgen wel, anders heb ik denk ik gewoon iets onder de leden, want ik voel me niet fit. Ben benieuwd! Morgen meer! Groetjes Gwen
offtopic: dank je wel. hoef nog maar even, het wordt wel zwaarder. Duim voor jullie dat jullie ook snel zwanger zijn. Weet nog wel dat ik elke keer toch weer jaloers was op de dames die wel al zwanger waren. Maar er komt voor iedereen een keer.