Mag ik een kruik gebruiken

Discussie in 'Gezondheid' gestart door amiek, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amiek

amiek Actief lid

29 sep 2006
    183
    0
    0
    Hee hallo dames,

Ik blijf maar last houden van buikpijn (ongesteld-achtige pijn onderin de buik) en zou niets liever doen dan 's avonds met een kruik op de bank kruipen. Nu heb ik begrepen dat een warme kruik tegen de buik niet goed is voor het vruchtje. Het zou een soort van kunstmatige koorts creeeren en uit angst dat het mis gaat heb ik dus nog geen kruik gemaakt. Wat is jullie ervaring hiermee? Heeft iemand dit weleens nagevraagd bij een verloskundige en zijn er meer dames die gewoon een kruik gebruiken?

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

klopt het mag niet te heet worden, wat ik altijd deed was heet water en een beetje koud, dat het zeg maar minder heet werd. en ik haalde de kruik er af en toe vanaf.

wat ook erg lekker is is een niet al te heet bad als je dat hebt, en dan tien minuutjes in bad gaan.

sterkte met je buikpijn.

3. amiek

amiek Actief lid

29 sep 2006
    183
    0
    0
    Hartstikke bedankt voor de reactie, dan ga ik dat vanavond maar eens proberen!

Heeft iemand ervaring met buikpijn na het plassen? Ik heb regelmatig blaasontsteking en zo voelt het nu niet. Het is geen branderig gevoel en de drang van plassen die aan blijft hangen. Bij het laatste beetje urine dat ik uitplas krijg ik echter een scherpe pijn onderin mijn buik. Ik heb gedurende de dag veel last van buikpijn, maar na het plassen doet mijn onderbuik dus extra pijn.

4. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ja, heb ik wel eens last van. Heb ook geen idee wat het is. Wie weet het wel?

5. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Het is je baarmoeder die al aan het groeien is en dat kan een beetje pijn doen.
    Ik heb precies hetzelfde gehad...

6. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ik heb wel een kruik tegen mijn buik gebruikt hoor! ik had gewoon een kruikenzak, en dan was mijn kruik niet overdreven heet ofzow, gewoon lekker.

7. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Blaasontsteking kan anders aan voelen als je zwanger bent ( weet ik uit evaring) natuurlijk hoeft dat niet. Maar even laten nakijken kan geen kwaad.
    Kom gewoon heel vaak voor tijdens de zwangerschap.

8. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Ik heb het wel gevraagd aan de verloskundige en een kruik gebruiken mocht gewoon. In het begin van mijn zwangerschap heb ik dan ook uren doorgebracht met een kruik tegen mijn buik.

9. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Hoi,

al eens een pittenzak geprobeerd? Heerlijk! Leg m anders tegen je bovenbuik aan. Toch de warmte, niet direct doorstromend naar je kindje. Al is het maar een beetje warm, werkt het al ontspannend, dus ik zou het ook niet te heet maken.

Blaasontsteking: bij twijfel altijd controleren! Wellicht is het inderdaad je baarmoeder. Ik herken het, bij het einde van het plassen volgt een irritant gevoel (pijn wil ik het nog niet noemen). Ik heb ook vaak genoeg blaasontsteking gehad, en kan beamen dat er gevoelsmatig raakvlakken zijn, maar de irritatie toch net even anders is.

Succes! Hoop dat de kwaaltjes snel overgaan!

Groetjes, Mariella

10. amiek

amiek Actief lid

29 sep 2006
    183
    0
    0
    Dank je wel dames! Volgens mij valt het allemaal wel mee, heb dat rare gevoel bij het plassen niet meer. Misschien had het die dag wat te maken met mijn darmen of baarmoeder. Ben in ieder geval wat gerustgesteld!

Deel Deze Pagina