Kramp en misselijk

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ano1, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ano1

ano1 Niet meer actief

Goedenavond ,

Ik ben nu 9 weken geleden bevallen.
    Nu dacht ik 6 weken geleden mijn menstruatie te hebben door dat ik aantal dagen behoorlijk menstruatie kramp had en ook iets bloed verlies, ik ben toen de pil weer gaan slikken , tot twee dageb later de bloeding stopte en ik enorme kramp hielt , ik heb toen voor de zekerheid een zwangerschaps test gedaan en gelukkig was hij negatief , ik ben toen na 6 dagen slikken maar gestopt met de pil in de hoop dat mijn menstruatie door zou breken en ik van de pijn af zou zijn , gelukkig na 2 dagen brak mijn menstruatie door , dit heeft ongeveer 5 dagen aan gehouden en 1 dag af en toe een druppel bloed verlies , maar tot op heden heb ik nog steeds veel kramp in mijn baarmoeder en ook met vlagen misselijk , sommige geuren zoals wasmiddel word ik spontaan misselijk van , ook voel ik vooral in de avond rare bewegingen in mijn buik die haast lijken op de eerste bewegingen van een baby , ook heb ik meerdere keren per dag hevige zweet uit brekingen , wat zou dit kunnen zijn ?
    Ik heb geen last van obstipatie heb gewoon elke dag normale ontlasting en hoef er ook geen moeite voor te doen ..

Groetjes ! En alvast bedankt
    Oja nog een kleine vraag , tot hoelang blijven je borsten zo groot ? Ze zijn nog steeds 2 cup maten groter dan voor de zwangerschap ..

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

De klachten die je hebt kunnen ook duiden op het ontzwangeren. Een vrouw is 9 maanden zwanger, maar het ontzwangeren duurt ook 9 maanden. Je kan dus nog steeds last hebben van de hormonen, die deze klachten veroorzaken.
    Als je borstvoeding geeft, kunnen de borsten wat groter blijven in de borstvoedingsperiode. Geef je flesvoeding dan kan het ook even duren voor de borsten weer naar een normaal formaat terug gaan. Ook dit heeft met het ontzwangeren te maken. Soms blijven ze wat groter. Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina