dames, ik heb 2poezen die afgelopen week gesteriliseerd zijn.er is een 1die sinds dien plast in huis...met name alles wat in mijn slaapkamer te vinden is.ik woed er echt moedeloos van.heb nu de feliway verdamper als advies gekregen....,maar ik hoor tegenstrijdige berichten over het veilig gebruiken tijdens de zwangerschap.iemand dit ook gebruikt tijdens de zwangerschap?
ik heb het gebruikt. in de huiskamer. En voor zover ik weet een gezond mannetje in mijn buik.(feliway werkte er niet kat plaste letterlijk naast de feliway)
Ik moet het dus in de slaapkamer gaan gebruiken,hoop dat werkt want heb al 5x mijn hele beddegoed verschoond.en kan mijn matras ook vervangen.is het bij jouw kat uiteindelijk goed gekomen?
Nee helaas. wij hebben ons er bij neer moeten leggen. echt balen met een kleine op komst. Maar de kat weg doen staat niet in ons woordenboek!
Ik weet niet of feliway met een zwangerschap kan. Maar je katten blijven daar plassen zolang je niet alles schoon hebt gemaakt met soda. Laat het eerst goed intrekken (tot het echt opgedroogd is) en dan goed eraf spoelen met water. Als je kat op het dekbed plast zou ik het twee keer in de wasmachine wassen met soda en daarna met gewone wasmiddel. Het is hier ook echt een tijdje drama geweest. Totdat we een extra kattenbak bij de desbetreffende plek hebben neergezet en ik alles echt goed heb schoongemaakt met soda.
Ik heb ook meerdere katten die sowieso al niet op de slaapkamer mogen komen, maar als ze specifiek op de slaapkamer sproeien dan zou ik écht de deur voor ze gesloten houden heb je voor de zekerheid ook al de urine laten controleren? Zelfs al lijkt het geen blaasontsteking, kan het toch zoiets zijn.
Ik had de dierenarts gebeld en die gaf aan dat waarschijnlijk nog stress is van operatie.heb de opwrstierompers vervroegd uitgedaan,dat kon ze ook extra stress geven.en heb inderdaad een kattenbak op de overloop erbij gezet.voor nu de deuren sluiten vind ik niet zo'n probleem,allen mijn kinderen vergeten ze gewoon dicht te doen en als het straks warmer wordt wil ik toch lekker doortochten.nou moet ik zeggen dat vannacht 1poes heerlijk relax als vanouds op bed heeft geslapen en de ander beneden.is goed gegaan.durf nog niet de kamer open te houden......heb dekbedden Enzo trouwens wel 2x gewassen steeds omdat geut gewoon niet weg gaat,maar niet met soda.
Het maakt niet uit hoevaak je het in de wasmachine doet, zonder soda word de urine geur niet afgebroken en blijven ze plassen. Misschien ruik jij het niet, maar jou katten wel.