bruine afscheiding en lange cyclus

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by danip, Jul 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. danip

danip Niet meer actief

Hallo,

Sinds december zijn wij aan het proberen, en sinds die tijd heb ik mijn cyclus bijgehouden. Deze is tot nu toe: 50, 36, 32, 95!.

In mijn laatste zeer lange cyclus heb ik rond mijn vermoedelijke NOD 2 weken bruinverlies gehad (dit had ik nog nooit eerder gehad). Ook weet ik zeker dat ik hiervoor nooit zo'n lange cyclus heb gehad. Afgelopen keer dacht ik trouwens ook echt dat het raak was, aangezien ik nogal last had van misselijkheid, en veel meer zwangerschapskwalen. Ik heb toen op dag 40 van mijn cyclus getest, en dit was negatief. Zou het misschien toch een miskraam kunnen zijn geweest? En zo ja, is het dan nog te onderzoeken voor een dokter? Mijn laatste ongesteldheid begon 16 juli, en ik weet niet of er dan nu nog iets van te zien zou zijn.

Edit: Ontpillen kan het niet zijn, ik gebruik al jaren de pil niet meer.

Is het met mijn cyclus ook verstandig om het daar met mijn dokter over te hebben? Het is namelijk zo onregelmatig! Of zegt dit niks en kan ik even goed wachten tot we een jaar bezig zijn?

Alvast heel erg bedankt!

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi danip,

Je cycles is niet erg regelmatig. Het bruin verlies dat je hebt gehad in je lange cycles kan toch je menses zijn geweest. Indien je een miskraam hebt gehad is dat nu niet meer te achter halen. Vaak word er geadviseerd een half jaar tot een jaar te proberen om zwanger te worden voordat er een arts in het spel komt. Maar als je je er niet prettig bij komt kan je altijd advies vragen bij je huisarts.

Imke

Share This Page