Hoi Ik ben nu 23 weken zwanger en heb sinds vanmiddag een drukkend gevoel. Bij inspanning zat het aan de onderkant van mn linkerlies, bij mn vagina. Trok ook door richting anus. Vanavond ook flinke steken met opstaan, recht vanuit mn buik naar beneden. Ik herken dit alleen van de indaling en het vast zitten van het hoofdje in het bekken bij mn eerdere 2 zwangerschappen. Maar, is dit niet een beetje vroeg? Dat kan toch helemaal nog niet? Ik twijfel of ik het ziekenhuis zal bellen want ik wil gewoon niet steeds voor niks gaan bellen. Herkent iemand dit?
hmmm, heb je geen bekkenklachten? ik herken het trekkende gevoel wel, ik heb lichte bekkenklachten, maar vertrouw je gevoel hoor, als je denkt dit zit niet goed, gelijk bellen! daar zijn ze voor en dat willen ze ook
Nee ik heb geen bekkenklachten. Ben wel bekend in t ziekenhuis met vele pijnlijke harde buiken en bloedverlies door hematoom. VInd t een beetje vaag gevoel, bij mn meiden had ik dit gevoel pas op t laatst. Mocht t niet erger worden dan bel ik mogen even de poli, word t wel erger dan bel ik dadelijk op.
Heb gebeld vanmorgen en moest meteen komen. Maar t is beginnende bekkeninstabiliteit. Moet vrijdag doorverwijzing halen voor fysio.
gelukkig zijn ze erachter in een beginnend stadium, het is echt heel vervelend voor je maar fysio kan voorkomen dat het nog erger wordt, succes en goed dat je gebeld hebt!