ik zelf gebruik weinig saus. maar ik ben wel een maggi monster. vooral bij rijst en pasta gerechten. of op een broodje met kaas, vlees ofzo. bij friet pak ik wel mayo en ketchup maar bij snacks al niet man is wel van de sausjes. curry, mayo mosterd, whiskey, chilli dat soort geneuzel
Alleen bij gebakken aardappel en friet fritessaus en Ketchup. Bij de spinazie mosterd (krijg het anders echt niet door mijn keel) En sambal door pasta's en ander schotels En als het aan mij ligt overal knoflook saus maarja, mag best een beetje op de kilo's letten dus ja Ohja bij de bloemkool ook vaak champignon saus of pepersaus want ook bloemkoel krijg is zo kaal niet door mijn keel brr
Ik gebruik geen sauzen, vind ik ook zonde van mijn eten. Alleen wat sambal of mosterd af en toe. Mijn man gooit overal curry of mayo over bleeergh
Ik ben ook niet zo'n sausmonster. Alleen bij geb. aardappelen of friet.(net wat iemand zei, frietsaus van de Mac, hmmmm...) Mijn vader daarentegen durft gerust mayonaise, samourai en chilisaus op z'n aardappelen te doen.