Tis hier bijna om de hoek (5 km er vandaan) en ondanks dat mijn dochter pas 6 is, is ze allermans vriend (praat met iedere vreemde en gaat ook rustig mee), heb ik haar verteld wat er gaande is en haar gezegd gelijk te gaan gillen/schoppen/slaan bijten etc als vreemde haar mee willen nemen! Er zijn namelijk ook meerdere pogingen tot ontvoeringen in de buurt geweest.
Ja hier in het dorp word er ook al gewaarschuwd. Vind het verschrikkelijk! Parkeerplek langs de A1 is afgezet en een lichaam gevonden in Spakenburg.
En dan nog is het de vraag of het zin heeft... Deze meisjes hebben misschien ook wel geschreeuwd en geslagen. Soms heb je geen schijn van kans tegen dit soort kwaad. Gewone meisjes die gewone dingen deden en op het verkeerde moment op die plaats zijn geweest... Echt verschrikkelijk.
Worden wel veel meldingen gedaan. Hoop zo dat ze de moordenaar vinden voor hij weer toeslaat. http://www.ad.nl/amersfoort/12-jarig-meisje-achtervolgd-in-soest~ad086aa1/ http://www.ad.nl/amersfoort/meisje-17-in-bunschoten-achtervolgd-door-een-auto~a43931ec/
Achhhh dat arme kind Vieze vieze vieze .... Echt ik hak hun kop eraf met een botte bijl als ik ze tegenkom! Godzijdank is ze weggekomen!!!
Ik ben echt bang dat het gevonden lichaam van Savannah is. Bij het meisje wat eerder deze week gevonden was, hebben ze echt heel snel gezegd dat het niet om Savannah ging. Nu werd al rond 11:00 vermeld dat er een lichaam is gevonden en ze zeggen dat het nog onbekend is wie het slachtoffer is. Zelfs of het een man of een vrouw is. Ik geloof daar helemaal niks van. Ik snap heel goed dat als het Savannah is, haar familie eerst geïnformeerd moet worden en er wellicht een persconferentie opgezet moet worden.. Maar zeg dan dat er nog niks bekend gemaakt wordt, ipv dat ze nog helemaal niks weten.
Ik vrees ook dat zij het is. Maar ze heeft dan waarschijnlijk met het warme weer sinds donderdag in een sloot gelegen. Je kan ook niet zomaar een lijk uit het water halen met het risico dat je sporen vernietigd en de politie heeft niks meet gemeld sinds ergens in de middag toen het lichaam gevonden was.
Ah ja daar had ik niet aan gedacht.. warme weer icm de plek waar het lichaam gevonden is. Hoe dan ook hoop ik dat die ouders snel iets weten.. lijkt me ondraaglijk.
Ik ben bang dat het zo lang duurt omdat die twee zaken verband houden en dan ga je dus inderdaad richting een seriemoordenaar. Er wordt gesproken over een tweetal en het feit dat er zo kort tussen de twee meisjes zit en dat ze eigenlijk meteen al zijn omgebracht doet mij de rillingen over de rug laten lopen. Maar het is natuurlijk allemaal speculatie..
Soms snap je het niet de ouders onnodig ongerust maken, altijd met de mobiel in de weer maar niet laten weten waar je zit. Ik fietste vroeger soms ook alleen naar school 45min. maar zou dat nu echt niet willen voor mijn kind.
Dat meisje was nog maar een paar uur vermist, dus waarschijnlijk veel sneller en makkelijker te identificeren Oh wacht dat is hierboven al gezegd
Dat meisje van vanmiddag was verward/psygisch niet in orde. Èn het was al heel snel duidelijk dat ze was weggelopen en niet pas na een paar uur spoorloos
Ik word hier echt ziek van En helaas beperken deze monsters de veiligheid en vrijheid van alle kinderen. Als ik nu een tienerdochter had zou ik het denk ik niet durven om haar voortaan alleen te laten fietsen buiten woonwijken. Hoe erg het ook klinkt.. Bij ons in de wijk is laatste maanden 2x een kinderlokker bezig geweest, gelukkig konden beide kinderen op tijd wegkomen. Het gevolg is dat alle kinderen in de wijk nu alleen onder toezicht buiten spelen..ze worden indirect ook gestraft.. En deze arme meiden... En hun ouders... Geen woorden voor..
Ik ben er echt naar van. Ik woon in dezelfde regio en nu komt t wel heel dichtbij. Arme arme ouders. Wat een nachtmerrie dit. Hoop dat de daders snel opgepakt worden, voordat ze nog meer slachtoffers maken.