Hoe kom je hier nu aan dan? Ik heb nog niks voorbij zien komen op nieuwssites? Lijkt me trouwens verschrikkelijk om nu een dochter te hebben in die leeftijd. Zeker gezien de meldingen die nu gedaan zijn in die regio. Brr..
Stond net op FB. Nu staat er weer dat het om een grap van jongens ging die verkeerd geïnterpreteerd werd
http://www.112groningen.nl/Groningen/nieuws/30541/lena-rozema-14-vermist-uit-groningen.html Ook op 31 mei... Wij wonen vlakbij Twist in Duitsland (bij Drenthe over de grens) en daar is ook sinds de 31 mei een meisje van 13 vermist... ik vind het vreselijk wat gebeurd er toch allemaal?
Ergens ging ik er al wel van uit met de gebeurtenissen van vandaag, maar had gehoopt van niet. Verschrikkelijk..
Arme meiden.. zo jong en zo bruut uit je leven gerukt.. het is te hopen dat er snel duidelijkheid komt over eventueel verband en nog belangrijker.. dat de dader(s) gepakt worden.. Mijn gedachten gaan uit naar de families die dit ondraaglijke verdriet moeten meemaken..!
Het gevonden lichaam is van Savannah . Verschrikkelijk geen woorden voor. Mijn medeleven gaat uit naar de nabestaanden van Savannah.