Vreselijk dit. Ik zag het wel aankomen dat zij het moest zijn maar ik hoopte zo van niet! Deze twee moorden moeten toch verband hebben, kan me niet voorstellen van niet. Zo erg voor de families, hoe kan je dit ooit dragen.
Vreselijk, 2 families in rouw. En waarom??? Hopelijk vinden ze snel de dader (s) zodat ze ervoor gestraft kunnen worden en en dat meisjes weer veilig buiten kunnen zijn.
onvoorstelbaar wat een rot wereld leven we toch in.. Zelfs je kinderen kunnen niet meer alleen over straat.. Ik ben persoonlijk blij dat ik er maar 2 heb.. Wat een wereld en wat een verschrikking voor haar ouders en familie..
wat erg dit, dit is toch je grootste nachtmerrie. Ik heb mijn dochter van 6 toch ook nog eens uitgelegd om nooit met iemand mee te gaan.
Er gaat een foto rond van 2 mannen die herkend zijn van een bijna ontvoering in soest! En wat blijkt......deze 2 mannen hebben zelfs meegelopen in de zoekactie naar Savannah!!!!
Oh bizar. Ik las dat er idd meerdere waarschuwingen binnen zijn gekomen van twee mannen die meisjes lastig vielen. En iemand had al gewaarschuwd dat de dader wel eens tussen dee mensen kon zitten die aan het zoeken waren. Ik hoop zo dat ze snel gepakt worden.
Mijn gedachten gaan uit naar de familie van de meisjes. Wat een zieke geesten, misselijkmakende monsters lopen er toch rond op deze planeet.
Dat de evt. daders meelopen in dit soort 'evenementen' gebeurt redelijk vaak.. Hopelijk wordt de foto snel landelijk uitgegeven. Want zichzelf verplaatsen is best makkelijk.
Lees net dat er 2 jongens zijn aangehouden. 14 en 16 jaar oud Aanhoudingen in onderzoeken naar dood vermiste meisjes http://nu.nl/algemeen/4745814/aanhoudingen-in-onderzoeken-dood-vermiste-meisjes.html