Hoi dames, Ik heb als meisjes naam een dubbele naam beginnend met de C dan een - en dan een begin letter N. Ze eindigen beide op een A. Mijn achternaam is Afrikaans. Ik hoop dat jullie een klein beetje een beeld hebben want ik plaats de naam nog liever niet. De vraag is als tweede naam wat past beter ( denk aan initialen ) C-N Saviënna O of C-N Viènna O. Ik beslis in m'n eentje dus dat maakt het een stuk lastiger.
Als het Clara-Noa Achternaam is dan zijn haar initialen niet C. N. achternaam maar alleen C. Achternaam. De - zorgt er voor dat het 1 naam is. Nou is een dubbele naam als best een mondvol dus zou gewoon voor Vienna gaan. Savienne is een beetje too much samen met een dubbele naam en een Afrikaanse achternaam denk ik.
Ik vind vienna een veel mooiere naam dus daar zou ik voor gaan Wat betreft de initialen vind ik het beide evengoed kunnen.
Vienna, maar ik ben bevooroordeeld En volgens mij is Vienna juist helemaal geen hype, maar juist de naam Vajen.
Savienna lijkt een beetje geknutseld. Heb op Vienna gestemd erg leuke naam! Vind zelf ook Vivienne erg leuk.