nu lees en hoor ik vaak dat je als zwangere een hogere tempratuur hebt nou ik kan je vertellen,er gaat geen avond voorbij of ik ril als een rietje van de kou kachel aan,extra vest aan,en nog ril ik hoe is dit mogelijk dan hihih hebben meerdere dit ook? vooral handen en voeten zijn erg :x
Ik hoor ook vaak dat juist in het begin van de zwangerschap vrouwen het erg koud hebben, met name 's avonds. Bij mijn eerste zat ik ook vreselijk te rillen. Pas bij maand 5 sloeg het om naar het warm hebben.
ooh gelukkig ben ik dan niet de enige vind het erg vervelend zeg,ben helemala niet zo een aansteller,maar nu zit ik elke avond met een dubbele vest aan en extra dikke sokken
heey, ik weet niet of ik zwanger ben wel 4 weken overtijd en normaal heb ik het gewoon lekker warm maar nu ijskoud is dit een symptoon?
ik weet niet of dit een symptoom is want kende het zelf ook niet,vandaar dat ik het vroeg aan andere een 4weken overtijd?niet testen dan?
Ik weet dat ik het ook bij de eerste zw had. Het was lekker warm in juni maar ik lag met mijn kleren aan af en toe een paar minuutjes onder de zonnebank zooooo koud....
ja bij mij neemt het niet af ook en buiten is het ookal frisser savonds,lijk en voel me eigen een ijsklontje soms
Ikzelf heb het ook. Savonds mega koud en koude handen NIET MEER NORMAAL! :O En bij de vorige zwangerschap had ik dat totaal niet... Zover ik me kan herrinneren hihi
Zo, ben ik even blij dat ik dit lees. Dacht dat ik de enige was die hier last van had. Verklaarde me al voor gek omdat ik had gelezen dat als je zwanger was je juist heel erg warm had. Maar ik heb het dus ook elke avond mega koud! groetjes Mirjam
Ik had het ook heel koud in de avonden, lag te rillen in bed. Sliep daarom ook met sokken! Grt Vanilia
Ik heb het savonds ook heel erg koud.. dan zoek ik lekker een dikke deken op en ga op de bank liggen.. na een uur soms 2 word ik warm..
Heel herkenbaar! Ben nu 5 weken zwanger en heb het doorlopend koud. Had ik bij mijn eerste zwangerschap trouwens ook. Verloskundige kwam het niet bekend voor. De vorige keer ging het trouwens na een week of 12 over.
Ik heb het de hele dag koud, vooral mijn voeten en handen.. En mijn borsten voelen aan of ze in brand staan..
Ik kan het ook, ben de laatste dagen ook heel erg rillierig, dacht vorige week dat ik een licht griepje had, maar had een paar dagen later een positieve test in mijn handen. Ben nou ook nog erg rillerig. heb de verwarming op 20,4 staan maar zit hier nog met een dikke trui aan en een vest. en soms kan ik het zelfs ook ineens heel erg warm hebben.
heb het ook heel koud, ik hoop dat het inderdaad een teken is... ...maar wordt het ook niet gewoon winter . Het gaat vriezen buiten, vind je het gek dat je het koud hebt! Groetjes
Hey, wat grappig! Ik heb het de hele dag door koud (al ruim een week) en 's avonds het dikke dekbed erop. Is vriendlief niet blij mee trouwens... hihi. Ik dacht dat ik grieperig was, maar temp is gewoon normaal. Gewoon een koud lijf en koude handen. Ik mis alleen nog de positieve test! Heb vrijdagavond bruinverlies gehad dus ik dacht dat ik ongi werd. Zaterdag een heel klein beetje bloed bij het bruinverlies en zondag was ik het al niet meer! Tussen 13.00 - 13.30uur HA geprobeerd te bellen, maar was telkens in gesprek en ik moest een vergadering in... Morgen maar weer proberen!
Gelukkig te lezen dat ik niet als enige 's avonds als een ijspegel leef ! Vond het al zo vreemd , maar blijkbaar ben ik dus niet de enige , er zal wel een periode komen waarin we mss verlangen naar de kou