Meiden, Ik heb al even last van ''symptomen'' ! Ben even gestopt met de pil en onveilige sex gehad, ook ben ik niet al te consequent geweest met het slikken van de pil. Maar wat ik mij nu afvroeg is, mocht je toch zwanger zijn ( heb geen idee wanneer ik zou kunnen testen ) blijft je ongi dan ook uit als je stopt met de pil ?! Hoop dat jullie mij een antw. kunnen geven.. Liefss D!
Als je geen pil slikt heb je weinig kans om ongesteld te worden tijdens een zwangerschap. mocht je zwanger zijn en de pil nog slikken dan word je gewoon ongi
Dank voor je antwoord.. Dus het is eigenlijk een beetje wachten wanneer ik kan testen, want ik heb zelf echt geen idee ! Maar is mijn ongi dan niet anders, of is die gewoon hetzelfde als normaal? Liefs
He..das lang geleden! Hoe ist het met je? En met je vriend? Weer bij mekaar begrijp ik? Wanneer was de laatste keer dat je ongi was?
Hey mamakitty, Ja alles gaat goed hier Heb weer met me vriend, maar wonen wel apart. De laatste keer dat ik ongi was is tussen de 3 en 4 weken geleden geloof ik, ga eind deze week stoppen met mijn strip. En hoe is het met jou, en je zwangerschap? Liefs D