Probleem met slapen sinds een week!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Asherah, 15 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Mijn zoontje sliep vanaf dat hij 3/3.5 maand was, door (van 8 uur 's avonds tot een uur of 3/4 's nachts). Hij is 2 weekjes ziek geweest en in de laatste week daarvan moest ik hem om een uur of 11 wakker maken voor een voeding omdat hij gevaar liep uit te drogen (ik geef borstvoeding). Nu is hij alweer een weekje zijn oude zelf, alleen met slapen gaat het echt vreselijk. Allereerst komt hij heel moeilijk in slaap, ook met zijn slaapjes overdag. Je ziet dat hij heel moe is, maar wil gewoon niet slapen. Als hij dan eindelijk slaapt 's avonds, wordt hij na 1,5 a 2 uur al weer wakker, en dat gaat zo de hele avond en nacht door. Ik vraag me nu echt af waardoor dit komt. Is het de nasleep van het ziek zijn? Of is hij aan het regelen? Het is hier nu ook de warmste maand en het is waarschijnlijk rond de 27 graden in onze kamer, kan dat het zijn?

Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn en wat ik eraan kan doen?

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou als eerste denken aan regelen, omdat ze met ziek-zijn vaak minder drinken. Bovendien is dat ook nog eens zo rond de beruchte 4maandendip geweest, dus ik zou er even aan toegeven en zien dat je productie weer op gang komt en hij lekker inhaalt qua voeding.
    Om de nachten zoveel mogelijk te ontzien, is het wel handig om overdag vaker aan te leggen.

3. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Dankje voor je antwoord! Morgen dan lekker een dagje met de kleine op de bank ;)

Deel Deze Pagina