Weekend weg, melk bewaren of niet?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Minny, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Hallo,

Komend weekend gaan mijn man en ik er even tussenuit. Een nachtje in een hotelletje slapen. Ik geef nog volledige borstvoeding aan ons zoontje en moet dus tussendoor kolven. Ik heb uitgerekend dat het om ongeveer 10 voedingen gaat. Ik heb sowieso al niet genoeg op voorraad om hem het hele weekend afgekolfde melk te laten geven. Het is toch geen probleem als hij een weekendje alleen maar kunstvoeding krijgt?

En zouden jullie de melk die ik moet afkolven dan bewaren of weggooien? Zolang we in het hotel zijn kan ik het daar wel in de koelkast zetten. Maar we moeten zondagochtend vrij vroeg de hotelkamer weer af. Ik denk dat we zondag zelf ook nog wel wat willen ondernemen en dan is het bewaren van de melk weer zo lastig.

Wat zouden jullie doen? Vind weggooien aan de ene kant zo zonde. Maar wil ook een lekker relaxed weekendje..

2. Miran6

Miran6 Actief lid

31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het niet een idee om een paar diepvrieselementen mee te nemen voor zondag ?? En die in een tas te stoppen voor de voeding ?? En dan niet 1maar gewoon een paar zodat het goed koel blijft ??

Deel Deze Pagina