demi is volgende week 5 maand en dan zou ik willen beginnen met fruit en/of groente hapjes...maar nu het kleinen probleempje want demi slaapt heel erg veel...haar schema nu is: - 7.30 flesje 210+7 ongeveer een uurtje wakker en dan weer slapen -11.30 flesje 210+7 ongeveer anderhalf tot 2 uur wakker -16.00 flesje 210+7 ook anderhalf tot 2 uur wakker -21.00 flesje 210+7 en 2 scheppen nutrix uurtje wakker dus nu zou ik niet weten wanneer ik haar, haar hapjes zou moeten geven.. alvast bedankt.. liefs petra
Waarom wat je niet tot ze 6 maanden is waarschijnlijk is ze dan wel iets meer wakker! Ik zou het anders ook niet weten.
ja ik denk dat ik maar moet wachten tot 6 maand dan.... ik zou het anders ook niet weten maar het cb heeft tegen mij gezegd dat ik met 5 maand kon beginnen met het introduceren van bijvoeding... daarom....en mijn dochter is gewoon een giga slaapkoppie... maar in elk geval bedankt
Nou die van mij is ook zo'n slaapkopje hoor en ze is toch al 5,5 mnd, zie dt nog niet echt met 2 weken veranderen maar goed. Ik had zelf bedacht om maar laat in de middag te beginnen met bijvoeding (groente of fruit)en zodra ze sochtends meer wakker is dan ook s ochtends bijvoeding te gaan introduceren.
waarom geef je niet een uur na de fles van 11.30 uur? Je kunt eventueel ook eerst een fruithapje geven en direct daarna de fles. Bij Rick ziet het er nu ongeveer zo uit: 7.30 uur fles 180+6 slapen 11.30 uur fles 180+6 slapen 13.30 uur half potje fruit slapen 15.30 uur fles 180+6 2 uurtjes wakker 21.00 uur papfles (210+7 en 3 lepels nutrix) 22.30 uur slapen Na de eerste flessen gaat Rick vaak al na een uurtje slapen.
ja dat zou misschien wel een idee zijn om dan 'smiddags haar fruit te geven... bedankt ik ga het proberen! liefs