De titel zegt het al... ik ben op zoek naar een box mobiel voor mijn meiden. Welke hebben jullie en raden jullie deze aan of juist niet, en waarom? (eventueel ook waar aangeschaft vermelden)
Wij hebben er eentje van Tiamo van Nijntje. Op zich prima, maar als ik moest kiezen zou ik er een willen die ook zonder muziekje kan draaien; mijn dochter vindt dat muziekje soms niet leuk
wij hebben deze aan de box hangen, van tiny love. het leuke van deze is dat de figuurtjes op een bepaald punt door de zwaartekracht zelf ook draaien, waardoor de aandacht van ons mannetje extra werd getrokken. Degene die we eerder hadden keek hij helemaal niet naar, deze vond hij veel interessanter. Plus de afstandbediening.. erg handig! (muziekje bij deze heeft 3 standen, stil, zacht of gewoon. Wij hebben hem overigens van de baby-dump. Tiny Love Sweet Island Dreams Mobiel by Het Rietje - YouTube
Hier viel de tinylove zeker in de smaak. Hij kost wat maar dan heb je ook wat. en er zit nu vaak een afstandsbediening bij. en hij speelt lekker lang Op mp verkopen ze ze ook geregeld
ik heb een magisch muziekmobiel van vtech te koop, is nieuw Met muziek, op tijd , begint weer als er gehuild wordt. Met licht, en draaiende beestjes Alleen een buikslaper en geen box, dus helaas
Wij hebben de mobile van Fisher Price met licht, geluid en ronddraaiende beestjes. En je kunt ook alleen de beestjes laten ronddraaien, geluid uitzetten etc. Mijn zoontje vond deze erg leuk. De boxfase heeft hier niet erg lang geduurd. Het duurde even voordat hij erin wilde en al vrij snel vond hij het speelkleed/babygym leuker. Hij is niet zo gemaakt om stil te liggen
Wij hebben deze: bol.com | Tiny Love Nature's Serenade Mobile, Tiny Love | Speelgoed We zijn er erg blij mee omdat de beestjes ook zonder muziek kunnen draaien en je kunt het muziekje zelf ook hard of zacht zetten. Bovendien kan je kindje er niet aan gaan trekken want daarvoor hangt deze te hoog. Er zitten 4 liedjes op die automatisch achter elkaar afspelen, na 15 min stopt de mobile automatisch. Lucas is nu aan het ontdekken dat als hij op de knopjes op de display drukt dat hij zelf kan bepalen welk liedje er afspeelt. We hebben hem overigens gekregen van mijn broer, die is peetoom van Lucas. Bij mijn ouders hebben we er eentje van Prenatal, die je zelf moet opdraaien. Maar dat raad ik je echt af, pfff dan kun je iedere 3 min dat ding opdraaien!
Wij hebben ook de Tiny Love Sweet Island Dreams, aangeschaft omdat ik het een beetje zat werd om iedere 2 minuten de mobiel op te winden. Deze speelt 20 minuten en doet verschillende melodietjes. Ook kan het volume op 2 standen, en - helemaal fijn - het geluid kan ook uit. Er zit ook een afstandsbediening bij, maar dat is meer voor de leuk. Mijn zoontje was er dol op, hij heeft er zeker tot een maand of 5, 6 heel veel onder gelegen. Ik vind persoonlijk alleen de muziekjes niet zo leuk, Bach en Mozart, een beetje stemmig naar mijn smaak (voor een baby). Mijn oude simpele mobiel deed You are my sunshine, vond ik wat vrolijker. Maar je kunt niet alles hebben
hier de nijntje mobiel met 'vliegende' nijntjes.. was een groot succes en heeft ons een tijdje erg uit de brand geholpen. nu is beeb bijna 4 mnd en vindt hij ze eigenlijk niet meer interessant, dus het was wel van korte duur..
Wij hebben de fisher price jungle met blaadjes die omhoog en omlaag gaan, erg leuk Beestjes kunnen ook zonder muziek bewegen, zit ook een afstandsbediening bij (wisten we niet maar stiekem wel fijn)