Dag dames Ik ben nieuw hier en wil even kort mn verhaal met jullie delen. Misschien dat er meerdere vrouwen zijn die dit herkennen. Zoals iedereen hier ben ik ook bezig om zwanger te raken. Dit is nog ronde 1 voor ons 1e kindje. Nu is het zo dat ik op bijna alle vruchtbare dagen geklust heb. Daarna ben ik gewoon gaan afwachten. Ik heb een onregelmatige cyclus. Soms 26 dagen en soms 32.. ik ben voor t laatst 12 mei ongesteld geworden dus rond deze dagen zou ik het weer moeten worden. Nu is t zo dat ik voor mijn NOD een week lang zo nu en dan lichte krampen heb gehad en gespannen borsten heb. Ik heb nooit een week lang voor mijn nod krampen gehad. Als ik menstruatie er aan komt dan voel ik dat een avondje van te voren max. Een dag. Geen hele week. En gespannen borsten heb ik ook nooit. Ik ben ook een tijdje heel vergeetachtig geweest en erg onhandig. En sinds 1.5 week heel veel afscheiding verloren. Al mijn testen geven negatief aan trouwens... Gister nacht bij het vegen paar druppels oud bruin bloed afgevegen. Daarna helemaal niets meer. Nu net in de ochtend naar de wc gegaan toen zag ik op mn maandverband weer roze/paars bloed. Na plassen even afgeveegt toen had ik weer wel helder rood en waterig bloed. Ook een beetje veel. Dus nu weet ik niet of het een innesteling is of gewoon ongesteldheid. Normaal menstrueer ik 5 dagen met heel veel pijn (moet zelfs jankend aan de pijnstiller) en krampen. Nu voel ik niks. En wanneer zou ik het beste een test moeten doen. Ik heb het voor mn nod al paar keer geprobeerd. Is het verstandig om t tijdens het bloeden te testen of toch maar gewoon wachten? Ik hoor graag van jullie !!
Ik denk dat de menstruatie toch heeft doorgezet.... er vanuit gaande dat een innestelingsbloeding vaak een paar druppels oud bloed is en daarmee ophoudt.
Waarschijnlijk begin van je menstruatie, zo gaat het bij mij ook en ook die verschillende kleuren.. Innesteling was bij mij eenmalig roze afscheiding