Hoi dames, Even een vraagje. Ik ben nooit overtijd en nu ineens 5 dagen maar helaas de duivels zijn gekomen. Hoe kan dit? Heb geen andere maand als anders gehad.Normaal heel veel buikpijn enzo. Nu niet alleen vanmorgen even. Wel hele gevoelige borsten en zeer humeurig veel liefs diana
Hoe lang ben je al gestopt met de pil Diane? Ik al vanaf april, maar ben nog steeds niet regelmatig. Vandaag weer negtief getest, maar ook nog steeds geen ongie (dag 46) Probeer het maar positief te zien, dat jullie in ieder geval weer lekker aan de slag kunnen... groetjes Olga
Hoi ik was vorige maand ook 4 dagen over tijd.En toen . Maar snel daarna ben ik me anders gaan voelen en sinds 2 wk voel ik me opgeblazen buik kramp en van de week misselijk heb woensdag getest en positief en dit eingelijk kon ik pas morgen doen( testen) dus misschien ben je ook wel zwanger ik ga maandag naar de huisarts omdat ik wil weten of dat het nou van deze maand is of van vorige maand. En normaal voel ik m'n eisprong en die heb ik deze maand ook niet gevoeld. Ik hoop dat het voor jou ook goed nieuws is dat was het voor mij wel.Sterkte. Groetjes Sonja
Ben nu ruim twee jaar van de pil af. Voel me ook zeer anders als anders en normaal zeer regelmatige cyclus. Normaal ook altijd meteen zeer hevig ongesteld en nu net alleen met afvegen en daarna nog niks. Begrijp er niks meer van. Op dit moment voelen ik en mijn man ons een beetje down. we weten het gewoon even niet meer
Ik had altijd een cyclus van 28 dagen met pil , en toen ik stopte ook netjes 28 dagen. Toen wij in ronde vier zaten was ik in 1x vijf dagen overtijd!, 3 testen gedaan maar negatief toen toch ongi geworden! Nou de vijfde ronde was het dus raak, en ik vraag me ook heel erg af of ik nu niet langer zwanger ben,ik mag gelukkig donderdag naar de vk! groetjes
Hallo ! Ik ben al vanaf Januari zonder pil, en ik was netjes 28 dagen, en na een aantal maanden werd ik 27 dagen en gelijk erna 26 dagen en sindsdien ben ik stipt 26 dagen en word ik het meestal 's morgens al! En nu zou ik gister ongie moeten worden, maar ben het nog steeds niet, loop wel 10 x naar de wc maar niks ! Niet echt buikpijn en zodra ik het wel heb moet ik gewoon even naar de wc ! Heb wel een beetje steekjes in mijn onderbuik (links en rechts) BEN IK ZWANGER......?! Iehhh ! Spannend :-|