Tijn heeft nu 2 weken een flink dikke nek. Het begin met een bultje, maar nu is zijn nek gewoon duidelijk dik, zelfs op een afstandje te zien. Vanmorgen ben ik naar de HA geweest, en die kon nu niks ontdekken. Beide kanten zijn zijn klieren in de nek flink opgezet, een flinke zwelling dus. Maar geen zichtbare ontstelingen etc. Nu moet ik het nog even aankijken, maar als hij over 2 weken (dan een maand dus) nog steeds deze zwellingen heeft moet hij een echo laten maken en zijn bloed laten onderzoeken. De papieren heb ik al mee, dus 2 weken afwachten. Ik moet zeggen dat ik het best een beetje eng vind. De HA zei dat ze kans dat er iets ergs was nihil is. 1%, maar toch.... Ik vind 2 weken behoorlijk lang! Hij lijkt er geen last van te hebben, zit er niet aan en is ook niet ziek. Wel vind ik hem huileriger de laatste tijd, maar op het kdv merken ze daar helemaal nisk van. Heeft iemand hier ervaring mee?? Een echo van zijn klieren maken, wat houd dat in?? kus miek
Mijn zoontje heeft ook regelmatig opgezette klieren in de nek. Ben al 2x bij de huisarts geweest en die zegt dat er niets aan de hand is. Volgens hem zijn kinderen vaak ziek en spelen dan de klieren vaak op. Bij mijn zoontje gaat het op en neer, dan weer heel dik en dan weer redelijk normaal. Maar ik kan wel altijd zn kliertjes voelen. Groetjes Jootje