savonds slapen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Suzie83, Dec 31, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EmyD

EmyD Niet meer actief

Dit kan juist een teken zijn dat je zoontje over wil gaan naar 4 flessen. Hier kwam er ook met 4 flessen meer binnen dan met 5 (die ze maar voor de helft op dronk).
    Maar goed, als hij 's avonds pas om 23 uur gaat slapen, zou ik hem ook nog een fles geven. Je kunt idd aan de slag met de andere tips. En anders is het gewoon geduld hebben. Ik zou hem sowieso niet zo heel vroeg op bed gaan leggen. Jullie zijn zelf ook pas om 19 uur thuis. Dus dan kunnen jullie daarna nog even met z'n drietjes zijn, eten, badje en dan pas naar bed. Onze meid is nu 10 maanden maar slaapt ook 'pas' om 20.30-21.00 uur...
    Het wordt waarschijnlijk vanzelf vroeger!

2. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Bedankt voor jullie tips!

Heb nu 3 dagen geprobeerd om in de fles van 19.30 een schep rijstebloem te doen. Hier heeft hij 1 avond op geslapen maar de andere avonden was hij weer wakker.

hem zijn laatste fles een uur eerder geven wil hij niet. Dan drinkt hij echt niet en gaat huilen als ik hem de fles probeer te geven. Maar misschien dat ik dan de fles van 19.30 minder vol moet doen.
    Dus ga proberen of dat helpt.

Verder is het denk ik accepteren dat hij nu savonds niet slaapt. Zal vanzelf wel beter gaan denk ik. En af en toe slaapt hij savonds wel (zo eens in de 2 weken).

Binnenkort ben ik savonds voortaan om 17.15 thuis van mijn werk. Dus dat zal ook wel wat schelen. En werk dan voortaan maar 2.5 dag per week. Dus dan hebben we ook meer regelmaat denk ik.

Share This Page