Heyyy ladies, Saw IV draait sinds gisteren in de bioscoop, iemand al geweest? Is ie heel eng? Ik heb de eerste 3 delen van Saw thuis gezien, dus nog nooit op zo'n grote scherm in de bios.. Wil graag met m'n man gaan, maar vind het best wel eng hoor hihi!
Ik heb hem al gezien. Vond hem goed, wel minder eng als Saw 3. Goed verhaal ook weer. Veel plezier alvast. Groetjes, Elvira
Ik heb de 3 delen ook gezien en ben heel erg benieuwd naar deze! Ben alleen niet zon bios mens dus even wachten tot hij uit is op dvd
we hebben hem thuis op dvd gekeken en vond hem weer lekker bloederig! moest wel zeggen dat ik af en toe moeite had om het verhaal te volgen maar ondanks dat was hij wel weer goed. het zou me niet verbazen als er nog een nummer 5 komt! ik zou zeggen laat maar komen! joyce
haha ik zeg ook niet dat je er niet van mag houden hoor... haha vond ze wel grapppig eerlijk gezegd... alleen deel 3 nooit durven kijken schijnt dat hij vies is en ik was toen hoog zwanger dus durfde het neit aan.. dat ik in spanning zal zitten... maar is deel 3 wel leuk dan? wel op dvd liggen maar nog nooit gezien... haha en ziijn toch psycho films vind wel grappig op zijn tijd maar ook af en oe te eng ben niet zon held krijg k weer nachtmeries
ik vond saw 3 beter dan 2, dus toch maar snel kijken hoor, zeker als je hem al thuis hebt liggen! joyce
Ik vond saw 1 en 2 beter dan 3. 3 viel voor mij onder Gore. (Net als Hostel trouwens) Voor mij viel 4 eigenlijk in de categorie van 3. Er was wel een stukje dat ik vreselijk vond... en dat blijft nu in mijn hoofdspoken. Was me te realistisch. Ik zal niet te nauwkeurig zeggen wat, ik denk dat de dames die het gezien hebben wel weten welk stukje ik bedoel. Het gaat over een openslaande deur. Ergens halverwege de film. Ik weet niet meer wie de opmerking maakte over de pop. Maar ik kijk mijn hele leven lang naar horrorfilms, dus ik kan wel wat hebben. Maar toen ik vorige week de pop van Saw in een filmwinkel zag liggen, liep ik er ook met een grote boog omheen.
hihihi daisysanches dat was ik die dat zei . zit ie ook in 3? ga ik vanavond namelijk kijken, kruip gewoon lekker tegen m'n vriend aan
ik heb m al een paar weken thuis liggen..en vind m weer erg goed.. al moet ik wel zeggen dat t onderhand me een heel klein beetje gaat vervelen.. na 4 delen weet ik t wel... maar.....als er dan toch weer een 5 komt... kijk ik natuurlijk wel weer...moet natuurlijk wel weten hoe t verder gaat hahahaha liefs marieke