Pfaffs

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Cookie, 11 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Wie kijkt er ook naar de Pfaffs?
    Wat mij zo opvalt is dat de dochters tijdens hun zwangerschappen gewoon alcohol drinken! Wordt dat in Belgie niet afgeraden?

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    een wijntje drinken mag gewoon tijdens de zwangerschap ;) althans zei de verloskundige altijd 1 wijnte per dag mag wel zolang je het maar gewend bent...

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dat viel mij ook op ja.... :rolleyes:

4. Niet meer actief

1 wijntje per dag vind ik best veel!
    Heb met kerst enzo ook wel eens een wijntje gedronken..maar een wijntje per dag?

5. Sahara

Sahara Niet meer actief

hey missme, ik wou je heel veel sterkte toewensen want ik zag dat je 7 dagen overtijd bent..

en geniet ervan he van je kleine prinsje of prinsesje

liefss

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik heb zelf af en toe een wijntje op verder.. maar niet veel wou toch niet teveel risico nemen... zei wel dat ik meermog maar heb dat niet gedaan :)

7. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Nou ik heb geen druppel op hoor. Overal lees je dat het slecht is voor je baby, dan drink je het toch niet!

8. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik heb tijdens mijn zwangerschap geen druppel alcohol gedronken. Normaal drink ik ook geen alcohol of heel zelden.
    Ik vind het zo vreemd dat verloskundigen zeggen dat 1 glaasje per dag geen kwaad kan, ik snap dat niet.

Liefs, misspuma

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Tja ik lust geen alcohol dus het wel of geen alcohol mogen drinken tijdens de zwangerschap is dus ook aan mij voorbij gegaan ;)

Het viel mij ook op dat er bij de Pfaffs door de zwangere dames gedronken werd.

Kan me zelfs een stukje herinneren waarin een van de zusjes zwanger was (tijdens te trouwerij van de jongste) en die wilde wat cola drinken.
    Dat werd tegen gehouden door haar man omdat dit niet goed zou zijn voor de baby (w.s. vanwege de cafeïne) en haar in plaats daarvan een glas champagne geeft.
    Persoonlijk zie ik dan niet het verschil tussen een glas cola en een glas champagne.

Groetjes Anita

10. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik heb het oude topic weer heropend.
    Kan daar verder gepraat worden.

Kwebbel