Vrouw vind spin in auto en slaat overkop (pas op foto!)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door penelopea, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    #1 penelopea, 20 jul 2010
    Laatst bewerkt: 20 jul 2010
    Naar aanleiding van een topic een poosje geleden:D

ROTTERDAM - Een nietsvermoedende spin heeft maandag een ongeluk in zijn schoenen geschoven gekregen.

De achtpoter dacht zich lekker te hebben genesteld in een warme auto, toen de 43-jarige bestuurster haar passagier ontdekte.
    Ze schrok daar zo hevig van, dat ze vergat op de weg te letten. Haar auto belandde in de berm, sloeg tweemaal over de kop en kwam aan de overzijde van de weg in de andere berm tot stilstand.

Het ongeval vond plaats in Brielle bij Rotterdam. De vrouw en haar twee kinderen (7 en 8 jaar) konden zonder verwondingen uitstappen, zo meldde de politie dinsdag. Het is onduidelijk hoe het met de spin is afgelopen.

Bron, nu.nl

En even ter illustratie (pas op, mensen met spinnenfobie kunnen beter niet klikken!)
    YouTube - Huntsman Spider

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    he bah.. (heb de link maar niet aangeklikt:D)
    Is volgens mij een 'natuurlijke' reactie.. Broer van een vriendin had dat ook 2 jaar geleden.. Hij lag zelf alleen wel behoorlijk in de kreukels.. Hij zag de tegenligger daardoor te laat en knalde er volop tegenaan.. Die mensen waren licht gewond gelukkig, maar hij zelf was met de traumahelikopter opgehaald en naar Groningen gebracht.. Vreselijk zeg.. :(

3. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik heb het ook ooit gehad, gelukkig goed afgelopen, raampje open en spin eruit gewieberd!

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nou dat had ook een stunt voor mij geweest :D

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Durfde het topic bijna niet te openen en zat met een hand voor mijn ogen voorzichtig te scrollen maar gelukkig geen foto (ik open de links dan ook niet!) maar kan 1 ding zeggen: dit zou mij ook gebeuren!

6. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik zie dat de foto het niet doet, ik gooi hem er wel even uit! Scheelt weer voor de tere zieltjes :D

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha zou ook iets voor mij zijn hoor.. ik ben panisch voor die beesten.. één keer zo'n kreng in de auto gehad (op mn been) maar gelukkig nog voor ik weg wilde rijden.. gelijk een klap gegeven en naar buiten gegooid en heel snel weggereden:D

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Precies de reden waarom m'n man soms een spin weghaalt zonder dat ik het zie... draait ie ineens het raampje open en gooit hem al buiten ;) .

9. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ook een keer gehad. Niet verongelukt, maar panisch over een spin in auto. Ik liet zo het stuur los.

Dodelijk gevaarlijk die beesten.

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jeetje zeg
    ik zou ook zo reageren denk ik, ben als de dood voor spinnen brrr

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

haha had ik ook. Maar gelukkig was het als link geplaatst.

Jeetje zeg, maar ik ben bang dat ik daar ook zo erg van zou schrikken hier ook erg bang voor die rotbeesten

12. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Hmm, een spin doet me niet zo veel (neemt niet weg dat het verschrikkelijk is wat die vrouw is overkomen), maar ik heb een keer de auto aan de kant gezet omdat er een wesp in zat.
    Heb net zolang gewacht tot hij weggevlogen was :D.

13. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Spinnen vind ik eng, maar heb ik gelukkig nog nooit dusdanig dichtbij me in de auto gehad dat ik ervan in paniek raakte (kon altijd nog eerst rustig de auto aan de kant zetten & dán in paniek raken, hahaha)
    Wel ben ik een keer met open raampjes door een zwerm wespen gereden, waardoor er zeker eentje naar binnen kwam (viel dus nog mee), en op mijn schoot landde!!!!! Ik ben keihard gillend doorgereden tot de eerste parkeerhaven en ben daar uit de auto gesprongen, beest van me af gegooid en een potje gejankt, hahaha! Verschrikkelijk! Durf nu ook nooit meer met open raampjes te rijden 8)

14. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Same here....zo bang voor spinnen...zelfs als ik het woord intik krijg ik al kriebels!

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Fijn dat ze er zo goed vanaf zijn gekomen.

Enkele jaren geleden zijn wij 2 kennissen verloren doordat er een wesp in hun auto zat. In paniek geraakt en op de andere wegheft terecht gekomen. Beide meiden overleden na een klap tegen een tegenligger. EN dat door een wesp.

16. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    oh wat erg zeg! ik ben ook zon muts die zo zou hebben gereageerd...hoe komt het toch dat wij vrouwen zo bang voor spinnen zijn?? Mijn vader zegt altijd...het zijn hele nuttige diertjes...ze eten muggen...pfff ja zal best..vind ze gewoon eng!!!! krijg nu alweer rillingen...bah

17. Chai

Chai Niet meer actief

Ik zou het juist leuk vinden zoeen spin, zijn mooie beesten.

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Voor een vriendin van mijn ouders is het helaas niet goed afgelopen, die heeft een dodelijk ongeluk gehad nadat er een spin in haar auto zat (zo'n gore grote, ze was naar Australië geëmigreerd). Haar medepassagier kon het nog wel navertellen. Brrr, maar het zou mij ook kunnen overkomen, ik word werkelijk gek als er eentje in de auto zit.
    Momenteel zit het hele huis vol, elke dag stofzuig ik en toch zitten er steeds weer nieuwe in hoekjes. Vooral die hooiwagens/langpoten en die vind ik gewoon ontzettend eng, integenstelling tot de meeste mensen.

19. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Ieuw vind t ook maar enge beesten, en zeker die grotere!
    gelukkig mankeerde de vrouw en kinderen niks ernstigs!
    mag ik wel even zeggen dat het een leuk filmpje is! die gast is echt knettergek op insecten van alle soorten, heb wel eens wat afleveringen gezien op Nat. Geo. geloof ik!!!

xxx

20. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Even nog voor TS.

Bedankt dat je er een waarschuwing bij hebt gezet. En een link en niet direct een foto/filmpje.

Deel Deze Pagina