SBS6 stopt met The Bold and the Beautiful

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Joyful, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyful

Joyful Actief lid

19 feb 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    AMSTERDAM - SBS6 stopt met de serie The Bold and the Beautiful. Dit heeft de zender dinsdag bekendgemaakt.

Volgens een woordvoerster van de zender is de laatste aflevering van de Amerikaanse soap op 22 december te zien. „We kiezen ervoor om het geld dat gemoeid is met de aankoop van The Bold and the Beautiful te investeren in onze nieuwe voorjaarsprogrammering”, aldus de zegsvrouw.

Het is onbekend of een andere zender de Amerikaanse serie wil uitzenden. SBS6 nam de serie over het wel en wee van de modefamilie Forrester in 2006 over van RTL4. De soap begon in 1987 en wordt in bijna 130 landen bekeken.

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik ga het niet missen.
    Als ik iets super fout vind, is het dat wel.
    Hoezo slecht geacteerd?

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik vind die soap echt zo lelijk :')

4. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

't zal tijd worden ook.
    als je een half jaar niet gekeken hebt, heb je niks gemist.... zo langzaam gaat het.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oooooit oooit ooit heb ik het gevolgd.
    *net zoals zovelen*
    Volgens mij kijkt nu inderdaad niemand meer..beroerde serie is het eigenlijk!
    Snap dat SBS het eraf haalt.
    Aan de andere kant: als zelfs SBS iets niet meer uit wil zenden...nou, dan is het echt niet goed :D

6. adi

adi Niet meer actief

hahahah, wou ik net zeggen :D

Maar wat een bagger serie is dat zeg!!! Ik heb het in mijn tienerjaren gevolgd, maar na een paar maanden word je helemaal simpel van slechte acteurs, en het verhaallijn waar ik niet eens een commentaar bij kan bedenken hahahah

7. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    boeien volg het op de duitser lopen ze 2 jaar voor whahaha

8. MeisjeA19

MeisjeA19 Actief lid

22 feb 2010
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik kijk het af en toe als er niks beters is op tv.
    maar vind het wel jammer hoor als dat ook gaat stoppen.
    het is nu best wel zielig in de serie :(

9. mama van j

mama van j Niet meer actief

Er zullen vast veel mensen zijn die dit een slechte serie vinden, maar de trouwe kijkers in de minderheid, waaronder ik, zal het wel missen!!:(

10. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik wist niet eens dat die serie nog op tv kwam hier in Nederland.
    Ik heb ooit eens een paar afleveringen gevolgd, maar het is inderdaad een zeer slechte serie. Heel fout ook.

11. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    Die Ridge Forester zal ik echt niet missen...wat een creep! vroeger keek ik het nog wel eens maar al jaren niet meer...

12. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

als er niks anders is kijk is het wel is, maar indd! als je een half jaar niet kijkt, weet je nog waar het over gaat, zo langzaam gaat het.

ik zal het niet missen.

13. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Aan de ene kant wel jammer, want wat krijg je dan, herhalingen van kleine huis, of andere herhalingen van series.
    Of weer een anders saai zelf verzonne programma van sbs.
    Ze weten zelf niet eens weer wat ze moeten uitzenden, erger me dr soms kapot aan.

14. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

aaaah stoppen rits en broek eindelijk!

leive help hoevaak zijn die wel uit en bijelkaar geweest hahahahaha

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik volg het weer sinds een tijdje (en inderdaad dan zit je er zo weer in). Mijn vriend volgt het zelfs...:) Ondanks dat wij er mee eens zijn dat het eigenlijk een flutserie is, heeft het ook wel wat ontspannends om naar te kijken.

Wij hebben trouwens he-le-maal niks met GTST. Sommige acteurs in die serie acteren ook tenenkrommend slecht.

Maar goed: ik wacht vol spanning op het bericht dat SBS6 er helemaal mee stopt. Ik vind het sowieso een baggerzender met hun Flopstars, Urine Geller en die aanstellerige Patty Brard. Ze zullen hun geld wel weer gaan steken in een of ander flutprogramma of de zoveelste herhaling van een serie.

16. linde90

linde90 Niet meer actief

laat ze dan 60 baby maar weer uitzenden.....

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    De serie stopt niet dames !! sbs 6 heeft weer eens een bui en die stopt de serie .

En idee laten ze de serie 60 baby s maar weer doen dan.
    Maar dat zal wel niet.

Sbs houd alleen maar van herhalingen!!

18. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hoop dat het niet stopt en een andere zender het overneemt!..volg de serie al vanaf dat ik ongeveer 10 jaar was..:x

19. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Kan deze serie missen als kiespijn eerlijk gezegd: er is toch niks meer van over. Maar sochtends uit verveling zet ik het nog weleens op.
    Maak me meer zorgen over ATWT, ook na ruim 15 jaar moet ik t zonder gaan stellen :(

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    gaat ie op de belg niet meer verder? dan gaan we gewoon daar kijken, ik kijk het zelf niet altijd zo nu en dan (en dan heb je niet echt iets gemist LOL!!)

Deel Deze Pagina