Hoi allemaal, Waarschijnlijk willen een het geslacht niet weten. Dat levert natuurlijk wel extra namenstress op! Ik kan maar geen leuke jongensnaam vinden die me echt aanspreekt. Had laatst al een topic aangemaakt wat we ongeveer leuk vinden (Jules, julan, Seth) maar het heeft nog niet echt de "wowfactor". Jullie misschien tips? Onze dochter heet Fenne. Waarschijnlijk willen we (toch) voor een korte naam gaan, met twee lettergrepen.
Fenne en.. Siem Mees Bart Mats Juliën Bram Olivier Leon Dion Sef / Zef Luca(s) Noah Liam Tim Raff Ezra Wiebe Rick Mitch
F.enne en... Milo Kyan Julian (wel 3 lettergrepen) Jessie Philly Raff Thomas Davy Leon / Léon Micka Winston Terry Paulus Wessel Roby Fedor Hayo Hielke Thije Mats Boris Michael Michiel Joris Bauke
Fenne en Hidde vind ik nog steeds erg leuk! Of Fenne en Sebas Verder: Aron, Axel, Boris, Casper, David, Jarno, Jaron, Jasper, Jelmer, Jonas, Jurre, Lasse, Lester, Lucas, Marnix, Martijn, Mathijs, Melle, Milan, Morris, Oscar, Pepijn, Quinten, Roan, Romijn, Rivas, Ruben, Seppe, Simon, Stian, Wessel, Yanick
Dankjewel allemaal! Ik vind Hidde ook leuk, maar mijn man helaas niet (meer). Mees vind ik ook leuk, maar in mijn omgeving wordt deze naam heel veel gebruikt nu, vind ik dan weer niet zo leuk. Verder zal ik Romijn ook eens bespreken en door mijn hoofd laten gaan. Dankjewel alvast!
Fenne en Jurre!! Thieme/timo Abe Bouke Caspar/kasper Elja Guido Ivar Jochen Nils/niels Seppe Thomas/tomas Victor Stijn Wessel Zeger Wouter
Fenne en... - Noan - Joah - Pepijn - Tamas - Ewoud - Marnix - Stijn - Abel - Tibbe - Martijn - Mathijs
Dankje voor jullie reacties! Nog steeds niet de naam gevonden , al twijfel ik weer of ik niet toch gewoon een leuke roepnaam met een lettergreep moet nemen. Julian (Juul) lijkt me ook nog steeds leuk. Kwam laatst ook Xem tegen al lijkt me Sem (minder origineel, maar wel makkelijker uit te spreken) ook ineens wel leuk.
Fenne en Sem Fenne en Sam Fenne en Nout Fenne en Jack Fenne en Jace Fenne en Sep Fenne en Zef Fenne en Floris Nu ik zo bezig ben kan alles wel bij Fenne !
. Julian klinkt ook wel leuk! Ik dacht zelf aan Julan , las ik laatst ergens alleen ik heb hier hier idee dat ik een letter mis ... Haha
Julan had ik laatst volgens mij ook nog zelf in een ander topic gepost Is idd. ook een leuke naam en naast F.enne, die je ook niet veel hoort, misschien nog wel leuker dan Julian
Ja klopt! Kan het niet mijn andere topic geweest zijn? Haha. Ik had daar de voorkeur voor Jules , Julan of Seth. Uiteindelijk wilde ik toch wat meer ideeën opdoen vandaar dat ik een nieuw topic aan had gemaakt !
Zou goed kunnen idd. Edit: hmm, nee, daar had ik niet eens gereageerd (begon net daarna met reageren op de namentopics)