Hoi Allemaal! Na mijn twee prachtige meiden Elin en Jente, heb ik vanochtend weer positief getest!!! Nu zijn we met de eerste al de scandinavische hoek ingeslagen, dus daar wil ik eigenlijk graag in blijven (maar scandinavisch-achtig doe ik het ook voor ). Voor jongensnamen weet ik het wel, maar ik ben een beetje door m'n meisjesnamen heen. Hoewel ik Mette erg mooi vind, is recent Mette nr.2 al in de straat geboren. En aan gezien we een hechte straat hebben, vind ik dat nu toch minder. We houden wel van de wat eenvoudigere scandinavische namen, waar de gemiddelde Hollander ook nog mee uit de voeten kan. Hebben jullie nog ideeen?
Gefeliciteerd!! Mette vind ik er erg mooi bij! Verder: Bodil Ilva / Ylva Lotta Kirsten Mare Jonna Nanne Britte
Malin Freja Ida Nele / Neele / Nela Lova / Lovisa Maja Siri Linnéa Moa Tuva Siv Nella Lilja Nea Hella Inga Mari
Oh! Wat een reakties, leuk!!!! Even mijn feedback: Marit; Leuk, maar zo heet mijn nichtje ook al... Mette; helemaal super, maar Mette nr.3 in een hechte straat vind ik dan minder, maar als ik echt niks beters weet.... (en het een meisje wordt, maar da's natuurlijk een detail...) Ylva; ook wel leuk, maar net niet Mare; vind ik wel leuk, maar manlief niet (en die wil ook wat te zeggen hebben helaas) Maren; is dan wel weer een leuk alternatief! Malin; Ook erg leuk, maar Elin en Malin.... mwah! Siri; Hmmm.... even wennen maar eigenlijk ook wel erg leuk! Janne; Leuk, maar Jente en Janne.... mwah! Zo eigenlijk met alle namen met een J Lone; Ook leuk! Silje; Die hadden we inderdaad ook al eens gehoord, en vind ik ook leuk! De rest; veel aardig, maar niet voor ons! Ik ga geloof ik toch vooral voor de wat zachtere namen in combinatie met mijn 2 meiden! Ben benieuwd of er nog meer ideeen zijn! Jongensnaam is nog niet definitief hoor, maar we vinden vooral Mats en Kalle leuk. Manlief vindt ook Pelle erg leuk. Maar daar gaan we wel uitkomen, ze zijn allemaal super!