Vind ik op zich wel een leuke naam, maar hier in Nederland.... Ditte en datte... je kunt erop wachten natuurlijk! Wat vinden jullie van Gitte? Dat heeft meer een Deens/Duitse achtergrond
Mijn collega heeft drie kids met scandinavische/ijslandse namen. Twee jongens (mats en Ivar) maar hun meisje heet Yrsa. Ik vind het een super mooie naam en haar tweede naam is Marithe, ook mooi! Succes!
Jammer dat Mette geen optie voor jullie is, dat vind ik een leuke naam! Gitte vind ik niet zo, maar dat kan ook door bepaalde associaties komen . Uiteindelijk gaat het er natuurlijk om wat jullie van de naam vinden. Gitte vind ik trouwens wel erg leuk bij Jente en Elin passen.
Oh, dat vind ik een mooie naam! Moet zeggen dat Mette ook mijn eerste ingeving was, supernaam! Jammer dat er al 2 zijn! Verder vind ik Liv ook erg mooi! Jente, Elin en Ysra...klinkt wel mooi toch!?! Jongens hebben wij Mats op dit moment ook op 1 staan! Dus als er ooit nog een zoontje bij komt, dan grote kans dat het Mats wordt!
Liv is inderdaad ook mooi! Wij gaan kiezen voor de langere versie van die naam, Olivia Leuk dat je Yrsa een leuke naam vind, is ook een heel schattig klein blond meisje, en heel bijdehand Het betekend trouwens in Ijsland berin.. Maar weet je al dat het een meisje wordt? (sorry even niet op je banner of eerdere berichten gelet)
Nee hoor, nog geen idee! Ben net 4,5 week onderweg, haha! Ruimschoots op tijd! Maar wij zitten met 2 meiden zo in een roze huishouden, ik kan het me niet eens voorstellen dat het een jongen wordt, wat moet ik daar nou mee??? Nee geintje hoor, is natuurlijk net zo welkom! Maar sinds de 2e is geboren weten we al dat we graag een 3e zouden willen, en denken we af en toe na over een naam. Maar na een jaar nog geen inspiratie gehad, dus wordt nu wel tijd om ideeen op te doen om er nog een maand of 8 over na te kunnen denken! Maar erg leuke namen allemaal! Ik laat het even bezinken, maar hier kunnen we vast wel iets mee!
Hè Bren, Was even afkicken hè dat ons forumpje het niet deed. Ik vind Ysra of Yrsa heel mooi, ook bij je andere 2 meiden.