Van deze 4, kies ik voor Ryan. De uitspraak en de schrijfwijze van deze naam zijn het duidelijkst. Daarnaast vind hem het mooist van de 4.
In je eerdere topic koos ik voor Jerron boven Ryan. Jerron is specialer/meer uniek. Daar hou ik van. Jace vind ik niet leuk. Joah vind ik wel erg leuke naam, zelf ook nog aan gedacht. Echter vind ik te veel lijken op Noah wat je echt TE vaak hoort. Dus wilde qua klank toch wat orgineler. Daarom zou ik gaan voor Jerron, vind deze spelling oop beste passen bij uitspraak.
Jeetje haha lastig.. Ryan en Joah gaan tegelijk op.. ergens heb ik denk ik een lichte voorkeur voor Joa (en dan zonder de H eigenlijk) uitspraak Djowa. Maar is dit ook iets voor een volwassen vent? Jerron vind ik nogsteeds leuk, maar geheidndat mensen dat steeds verkeerd uit gaan spreken.. en Jace vind ik ook nogsteeds erg leuk maar omdat wij ook een korte achternaam hebben (1 lettergreep) wordt t misschien wel erg kort-kort? Manlief kwam gister nog met Gio.. weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken? Mijn man is Italiaans dus opzich zou t niet raar zijn ofzo..