Lieve allemaal... Ik ben op zoek naar inspiratie voor een meisjesnaam. Onze zoon heet Vince en wij verwachten in november zijn zusje! Wie heeft er een leuke naam? Alvast bedankt!
Vince en Amy, Ava, Aylin, Caitlin, Celia, Chloë, Claire, Dané, Daria, Evy, Grace, Gwen, Hailey, Ivy, Izzy, Joany, Jools, Joyce, Juna, Kensi, Kiara, Kyra, Lena, Lily, Lizzy, Lucy, Lynn, Maya, Myrthe, Naomi, Norah, Pippa, Quinn, Quinty, Rae, Roxy, Ruby, Sasha, Skye, Tessa, Thirza, Willow, Yinthe, Yula, Zara
@Anoukskie Danjewel voor het meedenken! Er zitten echt leuke namen tussen.. en ook zeker kanshebbers!
Welke meisjesnamen hebben je smaak/voorkeur? Ik vind Vince en Sofie lekker bekken, maarja de naam moet wel bij jullie passen natuurlijk
Jenna Brianna Luna Sadie Dewi Lindsey Bodil Danique Deveny Kelsey Romy Riley Ivy Macey Jayla Kaylee Thirza Leyla Leah cassidy Elodie Damaris Mandy Jazz
Wat lief dat jullie allemaal zo meedenken! Zo komen er echt namen voorbij die ik anders niet had gehoord...leuk hoor! @Narcisje Dankjewel! Ook jij hebt een paar leuke namen toegevoegd aan mijn lijstje, leuk hoor! @K00 Haha, klopt natuurlijk! Nova, Nivah, Dané , Ivy, Noémi.. dat zijn namen die we bijvoorbeeld wel leuk vinden... Andere namen ook, maar die hebben mensen in de omgeving ook. Zoals Madeé bijvoorbeeld. @mellanie76 Dankjewel... Ivy vind ik wel heel leuk. Staat ook op mijn lijstje... helaas heb je ook een boel leuke namen die bekenden/familieleden hebben voor hun kindje.. @Madeliefje06 ' Dankjewel! Ik zie dat je op de goede weg bent met de soort meisjesnamen, want hier zitten namen tussen van mijn namenlijstje @Proetsel Hihi, dankjewel. Klinkt inderdaad leuk samen, maar k weet niet of het een naam is die bij ons past...
Dankjewel @Betula ,@Elisabetta en @Mammie87 @K00 Spreek je uit als Dee/Day? Is inderdaad ook een leuke optie!
Vince & Yara Vince & Y/Jente Vince & Y/Jinte Verder kom ik niet. Moeilijke naam Vince om wat bij te verzinnen snap je helemaal