de titel zegt het al over de namen zijn we nog niet eens .... Thorsten vind ik een erg leuke jongens naam maar mss is er nog wel een leukere wie weet mooie scandinavisch klinkende namen?
Fjodor Flack Øyvind Arne Evyn Jens Ole Stian Eliv Scandinavische namen bestaan vaak uit twee korte namen die ook altijd allebei uitgesproken worden Thor-Arne Ole-Edward Jens-Erik enz.
zo das snel zeg al drie antwoorden... lars vnd ik niet echt leuk ken er een paar... niels staat ook al op de lijst ingmar kennen we ook al Mats vind ik super ga m nog een keer voorleggen aan vriend! en wat vinden jullie van thorsten ? leuke naam ?
Ik vind Thorsten eerlijk gezegd niks. Klinkt een beetje hard. Maarja dat is mijn mening, jullie moeten het een mooie naam vinden!
Baste Danne(r) Diure Nuel Ferdin Gils Stian Hauk Iben Kjeld Mads Onne Sebbe/Sibbe Masse Tias Seger Olav Sevrin
Kijk eens op http://www.dinbaby.com/felles/navneguiden En dan kiezen voor 'norsk' of 'norron' en 'guttenavn' Dan kan je ook nog kiezen op beginlettter ofzo. Vind persoonlijk Runar erg mooi. Of Elias maar zo heet een geinig treintje uit een kinderserie ook. Finn, Thor, Kristian, Vidar, Kjell en Roar zijn ook populair in Scandinavie. Misschien wel een tip: een a met een rondje erop is wel geinig maar er zijn zo veel mensen die die letter niet kennen en jouw Kåre standaard aanspreken met Kaare en niet met Kore...
als je het dan toch vraagt: persoonlijk vind ik thorsten niet zo leuk, zou dan eerder voor Mats of Sten ofzo gaan. Als je toch iets langers wil vind ik Karsten en Jesper wel leuk. Succes met kiezen!
thorsten helemaal leuk! haha (kindje van onze aug mama's heet ook zo! heerlijk ventje maar dat terzijde)