kreeg namelijk dit terwijl ik van iemand hoorde dat er nog zijn die tot 11 dec geldig zijn...wil ook wel ruilen voor volle etos kaart? Beste mevrouw ...., Wegens extreme drukte hebben we je e-mail nog niet eerder kunnen beantwoorden, onze excuses hiervoor. De eerste dagen na de actie van 16 november zijn er een aantal kortingscodes vergeven. Deze zijn nu niet meer geldig. Wij kunnen nu helaas niets meer voor je betekenen. We zullen er alles aan doen om de volgende actie soepel te laten verlopen zodat iedereen hier gebruik van kan maken. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Niels Klantenservice Scapino
Wat slecht dat Niels tutoyeert. Daarnaast, de kortingsbonnen zijn niet meer geldig zegt hij toch? Oorspronkelijk geplaatst door nmama De eerste dagen na de actie van 16 november zijn er een aantal kortingscodes vergeven. Deze zijn nu niet meer geldig. Wij kunnen nu helaas niets meer voor je betekenen. Niels Klantenservice Scapino
vriendin van me heeft eergister nog wel een gekregen die tot 11 december geldig is, maar die heeft ze al gebruikt voor zichzelf...dus vandaar dat ik weet dat er misschien nog een paar zijn die nog geldig zijn
die van mij was ook maar tot december goed en ik heb hem al gebruikt, ik zou zelf weer een mailtje terug sturen, dat je het niet accepteert dat hun fout zijn en dat je verwacht dat het opgelost wordt.