alweer iets ongelovigs een bloedbad

Discussie in 'De lounge' gestart door liselotje, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Hoi meiden
    Zat ik gister nog zo leuk te vertellen wat er was gebeurd met mijn kerstboom maar wat nou is gebeurt.....

    Ik hoop dat het in de krant komt of op tv dan klinkt het niet zo ongeloofwaardig....
    Ik ga na het eten na mijn moeder niet thuis...ik bellen waar ben je....hiernaast bij.... dat is mijn ex zwager en woont met zijn nieuwe vriendin naast ons.....helemaal in paniek zijn meis was bevallen in de wc..
    Ik erheen was ze net met de ambulance en het kind na ziekenhuis gebracht...het was haar 1ste en ze had gister al zon pijn en gebeld na de gyn en die zei oh daar krijg je nu wel last van op het einde...niet normaal zei vandaag om de 5 minuten na de wc ze dacht dat ze steeds moest plassen en opeens had ze heel hard gegild oh het kopje komt eruit en toen lag het kindje ondersteboven in de wc...meteen ambulance gebeld en hij mijn ma want die werkt ook in het ziekenhuis...zijn ze met het kind tussen de benen na de bank gelopen en daar zat ze helemaal in schock met het kind in haar armen...mijn ma meteen doeken in de magnetron en om het kind heen tegen afkoeling...gelukkig is het tot dusver goed afgelopen maar ik ben dus mee gaan helpen opruimen...boh echt de hele wc onder het bloed en van de wc door de gang in de kamer op de bank alles vol bloed hebben ik en mijn ma alles opgeruimd en gedweild...boh echt niet normaal meer..ze was de 26ste uitgeteld en de babykamer is nog niet af en het hele huis staat op de kop echt erg...hij kan het kind ook nog niet aan gaan geven want ze moesten nog na het gemeente huis...

    Maar alles is weer bloedvrij en we horen vanavond nog hoe het met haar is...dus dat was mijn avondje weer zal wel ongelovig klinken maar het is echt waar...ohja het is een jongetje en heet Jayden...
    Klinkt misschien ongeloofwaardig maar is echt gebeurd ik had er slechts foto`s van kunnen maken he ;)

    nou groetjes aan iedereen ;)
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Jeetje wat een verhaal zeg. Hoop dat alles goed met ze gaat!
     
  3. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    jeetje wat een verhaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ohhhhhhhhhhhhhh het zal je maar overkomen zeg!!!
    is alles goed met moeder en zoon???
    is ze nog lang in shock gebleven??
    ohhh zo'n verhaal mag idd wel in de krant zeg!!!! jeetje!!
     
  4. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Ja ik weet ook nog niks horen we vanavond nog van de pappa...ik heb m moeten helpen de tas inpakken hij wist niet wat die nodig had....en ik dat en dat en dat...en mijn ma zo van huh :) zie je dat deze site met alles van pas komt he ;)
    Maar zodra als ik iets weet laat ik het weten...

    groetjes liselotje ;)
     
  5. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    `zow wat een verhaal.
    maar de 26 ste en dan nog niet alles klaar hebben vind ik best kortdag zeg dat is over nog niet eens 2 weken ..
    ik hoop dat alles in orde is en dat ze straks lekker gaat genieten van haar kraamtijd in een
    * schoon * huissie ....
     
  6. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Ja inderdaad ben ik helemaal met je eens maar goed hij is niet voor niks de ex he....sommige mensen kunnen zo leven...en dan nog ik geloof als ik me toch echt zo voel en de gyn wil niet reageren dan ga ik toch na het ziekenhuis beter een keer teveel dan....
    Voor hetzelfde geld was het niet goed gegaan dat vergeef je jezelf toch nooit....maar goed zo zie je maar weer he....

    groetjes
     
  7. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    Ja ik moet er ook niet aan denken dat je zo moet bevallen en wat je ook al zegt als je het niet vertrouwd ga je toch naar het ziekenhuis


    Maar goed het is allemaal goed afgelopen
    en nu hopen dat ze van haar kraamtijd kan genieten


    Groetjes roelien
     
  8. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Goh... dat is nog wat anders dan je vallende kerstboom zeg! Heerlijk dat het goed gaat met het mannetje. Ik hoop dat iedereen snel van de schik bekomen is en kan gaan genieten. Jee.. als zoiets je overkomt!
     
  9. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    whahah....nou, jouw leven is in ieder geval niet saai!!!

    T zal je toch gebeuren hee......
    Maar je voelt toch wel dat die pijn niet normaal is en dan ga je toch zelf naar het ZH?

    Je zal in de hema lopen en t gebeurt.....hihi.....
     
  10. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    tje.. dat was me het avondje wel!!
     
  11. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Nou zeg, wat een verhalen Liselotje! En dat in ons rustige Limburg...hahaha
    Gelukkig ziet alles er goed uit...hoop niet dat je nog meer van die avonturen meemaakt deze week!
     
  12. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    jeetje.... dat is wel raar van zo'n gyn..... ik denk dat ik er zelf al naar toe was gegaan.... maar weet je al hoe het met moeder en zoon gaat?
     
  13. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    wat een verhaal zeg. wij zeggen wel eens voor de grap voor hetzelfde geld bevalt iemand op het toilet, maar echt gebeurd dus. fijn dat je kon helpen.
     
  14. Ally

    Ally Fanatiek lid

    22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Kan het niet geloven,maar het is echt gebeurd.
    vind het wel raar dat gync,niet is komen kijken ,
    iedereen wil wel een snelle bevalling,maar dit was wel te snel.
    maar belangrijkste is moeder en kind maken het goed,en ze heeft jullie in de buurt ,alles komt goed.

    groetjesAlly
     
  15. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Nee alsjeblief niet ik heb het nu wel gehad....zat gisteravond te rillen op de bank....ja en iddik was ook op eigen houtje na het ziekenhuis gegaan...maar zo zie je maar weer....dat je niet snel genoeg erbj kunt zijn he ;)

    Mams en zoon maken het goed...zij mag vandaag al na huis maar de kleine hadden ze wel nog in de couveuse gelegd wegens onderkoeling maar de temperatuur ging weer snel omhoog...gewicht en lengte weet ik nog niet maar het gaat in ieder geval goed met ze....

    groetjes liselotje ;)
     
  16. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Blij dat alles toch nog goed gegaan is zeg!
    Het zal je ook allemaal maar gebeuren!
    Een snelle bevalling okee, maar dit is weer wat teveel van het goede he!

    Nouja in ieder geval is het fijn dat alles goed is gekomen.
    Komt het nog in de krant denk je?
    Die zou ik dan wel willen lezen hihi.

    Groetjes,
     
  17. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Inderdaad wat een verhaal, maar is inderdaad kort dag, ik ben 1dag later uitgerekend, en heb echt al maanden alles klaar...
    Nouja, gelukkig is het allemaal redelijk goed verlopen, en hopelijk is alles goed met het prille gezinnetje!
    Wel een mooi verhaal om later te vertellen..(als mama en papa van de schrik bekomen zijn...pfff :rolleyes: )
     
  18. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Nou jij maakt idd wat mee deze dagen ;) dat houd het wel spannend. Gelukkig maar dat alles goed gaat nu daar. Wel sneu dat de boel nog niet klaar is. Begrijp dat nooit zo goed. Met kramen kwam ik het best vaak tegen dat het nog niet klaar is en zo. Dan denk je toch wat heb je dan lopen doen die 9 maanden lang? :rolleyes:
     
  19. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ik lees het nu pas...tjee, wat een verhaal.
     
  20. nmcbugel

    nmcbugel Lid

    28 nov 2005
    12
    0
    0
    verkoopster / eigen bedrijf
    assen
    Jeetje mina zeg,
    Wat een verhaal. Maar inderdaad wel kort dag om alles klaar te maken.
    Ik ben nog niet eens zwanger maar ben al wel om me heen aan het kijken voor alles wat nodig is.
    Nou je hebt wel wat meegemaakt zeg. Denk toch dat ik liever een vallende kerstboos heb.
     

Deel Deze Pagina