hey meiden, sinds 6 februari jl. gebruik ik lucrin. mijn ongie was toen al niet zoveel, maar na de eerste spuit was het helemaal niet zoveel meer. toen mijn ongie over was, was ik 1 dag "schoon". de dag erna begon het met bruin/roze bloedverlies. nu mijn vraag aan de lucrin gebruiksters: is dit wel normaal? op de echo was wel te zien dat er een laagje vormt, maar nog geen eitjes. alvast bedankt voor jullie reacties.
Hey Patje, ik heb voor mij IUI ook lucrin moeten spuiten. Ben idd ook begonnen op dag 1 van mijn cyclus en vanaf dag 4 ben ik er gonal-f bij gaan spuiten. Maar qua ongesteldheid veranderde er niets, gewoon een dag of 3, 4 zoals altijd en toen hield het op. Spuiten heeft dus geen invloed gehad op mijn menstruatie. Anders even je gyn bellen. Succes!
hey draaimolen, het heeft wel positief resultaat gehad zie ik! bedankt voor je reactie, moet morgen toch naar het zh, dus zal het even aankaarten. het zou zonde zijn als we deze ronde moeten aflassen vanwege het bloedverlies.
hoi patje, ik kan je nog geen antwoord geven op je vraag. toch reageer ik ff op je topic omdat ik over 3 weken moet beginnen met lucrin spuiten, altijd handig om er van alles over te weten. iig succes met je vraag. x lisa.
Ik heb ook lucrin gespoten maar herken jou klachten niet... Ik was gewoon ongie en verders niks. Wel balen meid!