hoi Scat,, Was benieuwd hoe het met je was? Je kan echt trots zijn op je score zeg echt super! Wanneer heb je de TP? Heel veel liefs Nina
Voel me vandaag al een stuk beter. Geen stekende pijntjes meer beneden en alleen nog wat lichte bloeding. Ik heb nog wel even gebeld of dat normaal is en ik zou er vanmiddag over teruggebeld worden. Ik drink me te pletter en lig lekker rustig op de bank met een boek of ik lees even op het forum. Wat leuk dat jullie zo na me vragen, doet me goed Vrijdag krijgen we te horen of er goede kwaliteit emmy's tussen zitten en daar zit ik zelf nu heeel hard voor te duimen want daar doe je het tenslotte voor en ik heb niet voor niets liggen pijn lijden natuurlijk Groetjes Scat Jootje, wat een leuk mopshondje, hebben jullie er zelf 1?
@ Scat....wauw wat een topcsore! En dat op jouw leeftijd. (geeft moed)Dat moet toch gaan lukken he! Wens je heel veel suc6 en blijf voor je duimen! Op daar een top-tp! Liefs Marjo
Fijn dat het wat beter gaat meid! Dat doet me goed. En dat bloeden is volgens mij niet zo gek hoor, maar hopelijk bellen ze je snel terug! Ik duim weer met je mee hoor!
Gelukkig voel je je ietsje beter.. Laat je maar lekker verwennen zo op de bank! Ik duim voor je dat er goede emmy's ontstaan zijn! En dat mopshondje: dat is de onze! We noemen haar altijd onze dochter bij gebrek aan beter Ze heet Spetter (omdat ze zo'n ontzettend knap ding is) en is het liefste wezentje op aarde! Als ik even een traantje moet wegpinken dan kan ik haar lekker oppakken en flink knuffelen! xxxxxxx Jootje
Jullie zijn lief, heb net even een traantje weggepinkt omdat het zo goed voelt dat er zo gereageerd wordt. Mijn man is gister bij de punctie ook al zo lief voor me geweest toen ik het uitkermde. Hij bleef maar door mijn haar strijken en me gerust stellen Ik voel me door alle steun echt goed vandaag. dus...alle meiden ...nog een keer BEDANKT VOOR JULLIE LIEFE ZORGEN en Schaapie en Nina Mijn lijfspreuk is; Goed voorbeeld doet goed volgen Jullie voorbeeld dus
Heb gister de zaadcellen van je man aangehouden, en ik zei: Bevruchting of je Leven?! Ze kozen voor bevruchting, dus ben benieuwd!
He scat Sorry dat ik niet meer gereageerd heb de laatste dagen (depri bui is nog niet helemaal over ) maar ik heb je wel gevolgd hoor En vol bewondering je verhaal gelezen. Wat een topscore zeg! Morgen weet je eindelijk hoeveel er bevrucht zijn (vast heeel veel ) en dan krijg je een super tp. Het gaat je gewoon lukken! (zeker na de dreigingen van Es naar de zaadcellen toe haha )
Hey Scat, goed dat je je al weer wat beter voelt! De zaadjes zijn nu wss heel hard hun best aan het doen! Ik ben benieuwd hoeveel er bevrucht gaan zijn! Spannend! Ik duim! Liefs, Marisha
Morgen wordt ik gebeld tussen 12.00 en 14.00 door Nijmegen dan gaan ze mij vertellen of er eicellen bevrucht zijn en er geschikte emmy's bij zitten. Dat wordt spannend en als ik nieuws heb, zet ik dat natuurlijk zo snel mogelijk op mijn topic Groetjes Scat
Hey Scat, Ik ga nu eindelijk even op je goede berichtje reageren. Wat een goede score zeg. Super! Morgen dus alweer de dag van de tp, ik hoop dat er mooie emmy's zijn onstaan. Dusse zoals je begrijpt heb je morgen meldplicht. Fijn dat je buikkie alweer beter voelt. Veel drinken is inderdaad belangrijk. Zet hem op. Dikke kus, Elvira
Ik ben heel hard aan het duimen en hopen voor jou! Vandaag krijg je bericht hoe het met de emmy's is he? SPANNEND! Ik hoop echt dat je een hele goede score hebt gehaald en snel een TP krijgt! xxxx Jootje
Hoi, ik duim ook nog! Ik ben heel benieuwd ook, jaiks ik weet nog hoe ik die ochtend in spanning zat! Toi toi toi meid!
spanning stijgt ten top hier! Als je vandaag de bevruchtingen hoort wanneer is dan de TP? meid duimen draaien! xx nina