Ik wordt gek hier Tussen 12.00 en 14.00 Ik ben expres al laat opgestaan en kan nu alleen maar aan het telefoontje denken ..nog even volhouden ...nog even volhouden.. Mijn man is er van overtuigd dat er 2 goede emmy's bij zitten. Ik hoop het zo Een nerveuze Scat
Scat wat spannend...bij ons zouden ze voor 12 uur bellen, en toen belden ze om 5 voor 12 pas! Ik hoop echt dat je gauw uit de spanning bent! Ik ben straks vrij maar ik zet thuis meteen de computer aan om jou berichtje af te wachten! Succes!
Hoi scat, slim dat je lekker laat je bedje bent uitgekomen! Ben je alleen aan het wachten of heb je support bij je? kuzz nina
Oh meid ik weet hoe je je voelt....die spanning in afwachting van dat telefoontje is echt KILLING Ik hoop echt dat je ons zometeen goed nieuws komt melden! De duimen draaien hier voor je hoor!
Scat het is 14.00 uur geweest....heb je goed nieuws gehad? Ik hoop dat je het ons snel komt vertellen
Dit is weer een topscore geworden! Er zijn 12 embryo's! Ik viel zowat van de bank! Er worden er morgen om kwart voor 12 2 teruggeplaatst in Nijmegen. We horen morgen ook of er embryo's tussen zitten die goed genoeg zijn om in te vriezen. Ik zweef echt rond nu, wat een fantastisch nieuws is dit Groetjes Scat
joehoeeeeee! Dat is zeker een super score! Ga maar even lekekr genieten van dit nieuws en op naar morgen op een super TP! liefs Nina
Yes! Da's nu nog eens goed nieuws ze! Zweef nog maar wat lekker rond En morgen is het dan THE DAY! Dit is echt wel een super ronde voor je... kan alleen maar goed gaan
Top top top! Helemaal super, wat een schitterend mooi begin kan toch bijna niet meer stuk! Voor morgen....geniet ervan! En geef je emmy maar een heerlijk warm plekje! Liefs Schaapje
Hartstikke goed zeg gefeliciteerd, ben benieuwd wat voor toppertjes het zijn heel veel succes en dat ze 9 maandjes blijven zitten
wat een super score scat....... ik was je toppic effe helemaal kwijt hahahhaha solly. succes morgen bij de tp en ik ga duimen dat je er nog een zooitje in de vriezer kan laten doen.
12 embryo's?! Jeetje mina dat is echt veel! Kan niet meer stuk zou je denken! Plaatsen ze bij jullie 1 of 2 terug? Meid super, fantastisch nieuws dit! Wanneer is de TP? Of heb ik daar in mijn enthousiasme over heen gelezen ik las eigenlijk alleen 12 emmy's en toen was ik zo blij dat ik niet echt verder las! Gefelicteerd meid!
Dank jullie, voor jullie enthousiaste reacties Ik mag mezelf ook wel heel gelukkig prijzen en heb daar vandaag ook maar eens even bij stil gestaan. Mijn man zei ook al: daar zouden sommige vrouwen een moord voor doen en dat wil ik best geloven. Ben vandaag mee boodschappen gaan doen maar heb de hele dag al buikpijn en een opgezette buik. Ik drink wel veel maar ga toch maar weer wat meer platligggen want er is mij wel gezegd dat ik een risico op overstimulatie heb en dat willen we natuurlijk niet. En nou op naar de big day Morgen 11.45 de TP en daarna kom ik natuurlijk even melden hoe het is gegaan. Groetjes Scat
Go Scat, Wat een topbevruchtingen. Op naar de terugplaatsing straks. Ik hoop dat ze lekker 9 maandjes bij je mogen zitten. Good Luck. X Elvira
Ben erg benieuwd hoe het je is vergaan! Las ook dat je mee was wezen boodschappen doen enzo, dat soort dingen kon ik ook haast niet. IK heb ook nog heel veel rust genomen, ik probeerde ook te winkelen maar binnen 10 minuten had ik al spijt. Nu de laatste 2-3 dagen voel ik me eindelijk wat beter...hoop dat het bij jou sneller gaat meid! En inderdaad veel drinken is goed. Ben benieuwd of je vandaag ook mee kon kijken op het echoscherm!
Net terug van de terugplaatsing Wat ging dat snel zeg. Wij zijn net 10 minuten binnen geweest. Er zijn er 2 teruggezet van kwaliteit B en dat was goed (gemiddelde kwaliteit) en ik heb meegekeken op het scherm. Ik kon het heel goed zien Er waren helaas geen embryo's geschikt voor invriezen. Dat moet dan zo zijn,zei ik later, misschien is het ook niet nodig. Ik beschouw mezelf maar als zwanger nu en dat blijf ik volhouden in mijn hoofd. Ga ook gewoon praten tegen deze 2 emmy's en heb ze al gevraagd om lekker te blijven zitten. Groetjes Scat