Hee wijffie! Hoe is het vandaag? Met mij goed, wel redelijk uit mijn bh's gegroeid maar dat zal wel door die progestan komen..ik hoop echt voor jou dat je straks lekker mag zwemmen in de walvissenzee ik duim me helemaal suf!
@ Scat en Ester....blijf heel hard voor jullie duimen! @ Ester....Zal hubbie wel geen problemen mee hebben he dat je uit je bh bent gegroeid. Hihi.... Liefs Marjo
Scat, heb jij al gekeken, vanaf de datum dat je eitjes waren bevrucht tot 9 maanden verder? Als ik dat doe dan kom ik op mijn verjaardag uit!
Als ik goed gerekend heb zit ik ergens op: 24 Juli en dan is er in mijn familie niemand jarig. Qua horoscoop zit het net in de overgang van Kreeft naar Leeuw. Zal me benieuwen : : Groetjes Scat
Dat is lief van je Hoop het ook zo voor jou en Vergo gaat ons even het goede voorbeeld geven Groetjes Scat
meiden mijn duimpjes draaien mee voor jullie maar scat: wat een hoop follikels had je zeg hoeveel eitjes zijn eruit gekomen? spannend hoor
Er zijn 17 eitjes uitgekomen waarvan er 12 bevrucht zijn en 2 geschikt om terug te plaatsen. Het dreigde ook bijna overstimulatie te zijn maar daar ben ik nog net voor weg gekomen!
super score hoor gelukkig heb je geen overstimulatie gehad ik had hem al bijna met 21 follikels hihi hopelijk zit er in iedergeval 1tje ingenesteld [-o<
He Scat, had hier een berichtje gelaten maandag maar vind hem nu niet meer. Heb ook geen mails meer gehad dat er nieuwe berichten waren. heel raar Maar heb je topic toch weer gevonden en duim nog steeds voor je Mooie foto's in je album Leuk dat scooter mee duimt En laat die boobs maar flink groeien, is goed teken
@ Lieve scat....(en Ester ook natuurlijk hihi....) Morgen is het al november Het begint op te schieten! Trekken jullie het nog een beetje? Hier wordt heel hard geduimd! Liefs Marjo
Pfff Scat, nu staat er ineens in de lounge dat het verhaal van Liselotje niet waar is! Gelukkig maar natuurlijk, maar wel heel ziek als iemand zo je wachtwoorden kraakt en dit soort dingen doet!
Ik heb vanochtend controle gehad in het ziekenhuis. Nou ja, controle, meer een gesprek eigenlijk. Over hoe ik me voel en of ik nog klachten heb. ze zei nog: ik zie dat je je broek niet dicht kan krijgen. Dat betekent dat je buik nog steeds opgezwollen is en je echt 3 liter moet drinken per dag Dus toch weer de waarschuwing voor overstimulatie dus ik ga toch maar weer 3 liter drinken (zat nu op 2 liter). Gisteren had ik ineens pijn in mijn benen wat ik normaal heb voordat ik ongesteld wordt, dat heb ik vandaag weer niet. Ik wil niet al teveel op verschijnselen letten maar dat is wel moeilijk! en verder wachten ..wachten... Groetjes Scat
Wat raar he, iemand zal toch niet zo met de gevoelens van anderen spelen? Vreselijk dat er dat soort mensen zijn Dat is wel een goede omschrijving: je voelt je zwanger en niet zwanger maar ik denk in mijn hoofd: zwanger..zwanger..zwanger..zwanger..zwanger Groetjes Scat en hou vol
Haha, ik denk ook steeds dat het bij jou wel gaat lukken, na wie weet als we 't voor elkaar denken brengt het ons allebei geluk. Overigens kregen we op kantoor vanochtend gelukspoppetjes van de ONVZ (ziektekostenverzekeraar) nou, die kwamen op een goed moment! Ik heb een mooie uitgezocht voor aan mijn sleutelbos...misschien brengt die jou ook geluk! oh ja ik stuur je zo nog ff een pb tje!
Hoi Scat, Ik wilde je alleen nog even zeggen dat ik met je meeleef en hoop dat je snel super nieuws mag komen brengen! liefs nina