hee meid, je hebt zo veel gedacht aan mij de laatste dagen, nu is het mijn beurt! Ik straal voor de maandag 12 november heeeeel veel positieve kracht toe...... ik duim ook voor jou meid!
OH OH wat voel ik me slecht, ik heb niet eens naar je controle gevraagd! SORRY SORRY SORRY! Jeetje zo zie je maar dat water is echt belangijk! Hopelijk betekent die pijn in je benen iets goeds! Ik duim op m'n allerhardst meid! En echt nogmaals sorry, ik had zelfs over je berichtgeving van de controle heengelezen...ik zal beter mijn best doen....
Hey Scat, Veel succes de aankomende dagen hoor. En inderdaad veel drinken. Niet op symptonen letten, want die zeggen niks hoor. Verder alles oke?
Waaahhh kan me voorstellen dat het moeilijk wordt om nergens op te letten... moet ook moeite doen om alles zijn gangetje te laten gaan Doe nu maar braaf wat de gyn zegt, veel water drinken en verzorg je maar goed dat je lichaam zich klaar kan maken om die twee popsterren een mooi huisje te geven!
Zo, weer een dagje dichterbij de testdag! Denk aan je 3 liter (flauw he) vandaag en hou vol he, dat wachten! Ik duim voor je!
Heb gister een extra kaarsje gebrand voor Vergo en er heel sterk aan gedacht dat het raak zal zijn voor haar. Had er ook zo'n goed gevoel over en de ongi bleef ook al weg bij haar. En wat lees ik vanochtend : Vergo zwanger De eerste van ons trio! Hiep, hiep hoera Vergo Groetjes Scat
Hopelijk volgen we haar gauw op Scat! Ik reken elke keer heel stom, dan zie ik dat er een paar zwanger zijn, en dat zijn er dan al best veel, en dan weet je gewoon, oh dan zullen er nu wel weer een paar volgen die niet zwanger zijn, en daardoor denk ik dus meteen, nou dan zal ik wel niet zwanger zijn..Stom he, want over jou heb ik gewoon het idee van die is gewoon enorm zwanger!
Lieve Ester, zo moet je denken. Weet je hoeveel mensen er op de wereld zijn die wel of niet zwanger zijn. Mischien is het bij jou in de straat op dit moment bij 5 vrouwen niet gelukt en ben jij de gelukkige 6e! Echt waar, zo willekeurig is het. Het is wel heel logisch dat je zo denkt en ook mij schiet het wel eens door het hoofd maar dan denk ik.. Nee Scat.. niet zo denken.. pas op hoor Wij zijn gewoon een gouden trio waar heel veel geluk op is gevallen en het eerste sein is er Ester Groetjes Scat En Stuart Litlle zingt nog steeds: Een eigen huis..een plek onder de zon ..la..la...la
Slik...dat is lief Scat...fijn ook dat jij ém nog hoort zingen! Die van jou zitten ook nog fijn daar onder moeders paraplu hoor, oh ja, en ze hebben vreselijk dorst
He Scat...heb ook datzelfde gevoel dat het voor jou gewoon harstikke raak gaat zijn! Blijf er in geloven. Jij en Es gaan gewoon Vergo achterna!
Gister en eergister had ik een beetje ongi gevoel. Zeurderige pijn in mijn buik en mijn benen. Vandaag stond ik zwetend op en ben ik steeds bij vlagen misselijk. Een beetje een knagend gevoel achter mijn navel. Zo is er dus elke dag weer iets en bij alles denk ..zou ik wel.. zou ik niet. Morgen is het precies 1 week geleden dat de 2 embryo's zijn teruggezet en eigenlijk begint het nu pas spannend te worden. Lief trouwens, dat jullie allemaal zo aan mij denken Groetjes Scat
Nou Scat ik had precies hetzelfde en je weet het resultaat bij me. Ik had steeds een menstruatie gevoel dit hoort er gewoon bij. Nog even dan weet je het ik blijf duimen
Meid volgens mij klinkt dat toch echt als ZWANGER top! Ook dat je zo positief bent, geweldig! Go for it! Ik duim wel door!
Ik blijf ook voor je duimen hoor! Het moet gewoon raak zijn ben je! nog een weekje wachten, hoop dat voor je dat je de tijd snel doorkomt!