Hoe voel je je vandaag? Positief blijven denken ik had er ook een heel goed gevoel erover. Aan je lichaam merk je het en het is meestal juist ik blijf duimen
Goedemorgen Scat! Hoe is het vandaag met je? Gister was ik hier pas heel laat, overdag had ik een cursus en 's avonds waren we even bij mijn ouders geweest. Jouw vlagen van misselijkheid, duren die lang, en ben je dan heel erg misselijk? Ik heb ze eigenlijk vanaf gisteravond laat en vanochtend ook maar ze zijn heel kort en heel erg is het ook niet....dus nu ben ik ff benieuwd hoe dat bij jou is. Vanavond brand mijn kaarsje weer, en verder hoop ik van harte dat het allemaal goed gaat bij jou! Liefs Ester.
Het zijn hele korte vlagen maar vandaag heb ik kramp en diarree en hoofdpijn! Dat zijn hele andere verschijnselen volgens mij..ha..ha We slaan ons er wel doorheen hoor! Gelukkig komt voor jou de testdatum dichtbij en ik blijf stevig voor je doorduimen dat het gewoon raak is voor jou en mij Groetjes Scat
Het is nu precies een week na de treugplaatsing en ik heb een echte off-day Bah, wat voel ik me niet happy, op 1 of andere manier. Ben chagarijnig, heb niemand iets te vertellen. Ik heb alle typische menstruatieklachten. Koppijn, buikpijn Als ik teruglees bij Ester zie ik precies dezelfde klachten staan bij dag 7. Bah, ik ga maar eens even de stad in, misschien helpt dat. Hopelijk voel ik mij morgen heel anders Een iets minder vrolijke Scat maar toch
Kom op meid! Dip-dagen horen erbij! Volhouden! Stuur bij deze weer wat positieve kracht jouw kant op! Pffffffffffffffffffffffffffff daar komt het! Liefs Marjo PS: Koop iets leuks voor jezelf dat wil wel eens helpen!
Hoi Scat, Heb weer enkele dagen niet kunnen lezen en zo te zien had je heel wat te vertellen de vorige dagen Een echte baaldag heb ik (nog) niet gehad maar ik heb ook momenten dat ik denk, neen, toch niet... maar we moeten positief blijven he! Die twee emmytjes zitten nog lekker in hun warm nestje en komen daar echt niet meer uit! Nog een weekje... we blijven duimen! Liefs, Marisha
Bedankt voor jullie opbeurende woorden. Hoop echt dat ik me morgen beter voel. Ga gelukkig een dagje naar mijn zusje morgen Groetjes Scat
Lieve Scat, ik hoop dat je je inmiddels iets beter voelt. Het is ook zwaar hoor om alleen maar positief te zijn en te blijven. Maar mijn kaars brandt alweer voor je, hopelijk gaat het morgen beter met je! Knuffel, Ester.
Dank je, dat had ik nodig. En gelukkig brand er weer een kaarsje voor mij. Heb nog steeds buikpijn en hoop echt dat ik anders opsta morgen Groetjes Scat
Morgen gaat het vast weer beter hoor! Vannacht even goed slapen, laat manlief maar extra voor je lopen zo nu en dan, je mag best in de watten worden gelegd. Het is niet nix waar jij doorheen moet. Eerst al die ellendige spuiten, dan 14 dagen onzekerheid, spanning en heen en weer worden geslingerd door emoties! Natuurlijk is het voor een goed doel, maar dat betekent niet automatsich dat we het dan allemaal maar even er bij doen alsof het niets is. Kom maar even lekker bij dit weekend, dat heb je verdiend!
hey scat heel veel succes in de laatste wacht week. en meid trek je niet te veel aan van alle dingen die je voelt. je hebt hormonen in je lijf toegediend gekregen dus ik denk niet dat je daar op moet bouwen. bouw op je positiviteit en ik ga heel erg duimen dat het allemaal goed uitpakt en je volgende week een mooie test kan laten zien.
hee meis, ik duim ook voor je hoor. Hoop dat je vanacht goed geslapen hebt en dat je je wat beter voelt... anders lekker toegeven aan je lijf hoor! Tis allemaal niet niets! Succes!
Gaat weer wat beter vandaag, niet meer zo'n buikpijn en de hoofdpijn is weg. Even naar m'n zusje geweest. Ik hoop dat de buikpijn morgen helemaal weg is. Dank voor jullie steun meiden Groetjes Scat