Ben vandaag weer wat positiever opgestaan. Mijn ouders komen zo en ik ga vanmiddag even mee met mijn mannetje naar een nieuwe mediamarkt. Moet mezelf toch een beetje afleiden en weer wat positiever gaan denken En ook even vanaf mijn eigen topic. Vandaag zijn eerst even de oogjes op Ester gericht want dat wordt spannend! Groetjes Scat
Nou meid, maak er een leuke dag van, en superlief dat je een kaartje had gestuurd. Maar richt je nu lekker op jou, jullie emmy's en je hubbie dan komt het vast goed hoor! Veel plezier vandaag, afleiding is heel goed hoor!
Fijn te lezen dat je je toch al weer wat beter voelt! En het lijkt me zalig om een weekje vrijaf te hebben al ben ik persoonlijk nu wel blij met de afleiding
He Scat, goed dat je afleiding zoekt Nu het bij Ester helaas niet gelukt is, gaan mijn duimen verder met draaien voor jou [-o< Knuffel van Daffie
Scat. kop op hoor lieverd! Ik voelde ook helemaal NIKS. Hoe vaak ik wel niet gezegd heb, zou willen dat ik kotsend boven de pot hang, zere borsten had........ Niks van dat alles, alleen wat vage menstruatiepijn waardoor ik er van overtuigd was dat ik gewoon ongi ging worden......... Hou vol! Het is killing dit........ Liefs Hannah
Ja, dat heb ik dus ook. Vage menstruatiepijn, echt killing Daar wordt je zo onzeker van en je wordt bijna bang om naar de w.c. te gaan. Nog even volhouden, denk ik dan. Toch wel fijn om te weten Hannah want je gaat echt denken: hadden anderen dat ook : Groetjes Scat
Meid, ik heb het gevoel dat het goed zit bij jou, hopelijk gaat de week een beetje snel voorbij! Ik duim!
Pff Scat, het komt steeds dichterbij, hoe voel je je? MIjn kaarsen branden nog en mijn duimen doen ook nog leuk mee toi toi toi meid!
Wat is dat wachten toch ellendig hè? Nog even volhouden meis. Ik hoop dat je een positieve test hebt. Het wordt je zo gegund.
Nog een paar dagen meid....spannend! Ik hoop echt dat jij ons volgende week goed nieuws komt vertellen! Mijn duimen draaien voor je!
Vandaag alleen een zeurderige pijn in mijn benen. De pijn die ik normaal heb als ik ongesteld ga worden. Maar ik loop al vanaf Zaterdag met ongi-pijntjes dus daar kan ik ook niet al te veel op doen anders wordt ik gek Alleen de wc bezoekjes worden steeds spannender want elke dag geen rood is er 1, zullen we maar zeggen. Vanochtend even de badkamer gepoetst en vanmiddag ga ik maar eens even bij een vriendin theedrinken, denk ik. Een beetje afleiding is niet verkeerd in deze dagen. Ik vind het zo fijn dat ik elke dag weer steun krijg en dat er voor me geduimd wordt. Dat maakt het een stuk draaglijker Dank jullie meiden Groetjes Scat
En wij duimen wel door hoor! Mijn zus deed ook icsi, zij wist zeker dat ze ongi werd maar was toch zwanger! Dus hou vol!
hey Scat, Ook hier blijven m'n duimen tegen 100 in t uur draaien! En idd, elke dag zonder bloed brengt je weer wat dichter tot jullie wondertje! Nu begint het aftellen! Succes!