Inderdaad Ester, weer een dag voorbij! Kom op he Scat je kan het! DUIM DUIM DUIM........... Knuffel schaapje
hee meis, het komt steeds dichterbij! Ik blijf hier doorduimen voor je! Hoop echt dat 12 november JOU dag wordt! Toi toi toi!
Nog 4 dagen, en het lijkt nog steeds goed te gaan! Ik vind het steeds spannender worden! Heel veel succes nog ff hoor!
DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM Nog maar 3 nachtjes slapen... Volhouden he? En houd vast dat emmytje..! xxxx Jootje
Toen ik zwanger was was ik er ook van overtuigd dat ik ongesteld zou worden! Ik deed die test om aan mn hubbie te bewijzen dat ik niet zwanger was
Ik kneep hem gisteravond even heel erg. Kreeg weer erge pijn in mijn benen, een soort aankondiging van een aankomende ongi maar gelukkig, niets Ik stond vanochtend op met nog steeds iets dat zeurderige gevoel maar weer geen bloed gelukkig. Het wordt wel elke dag zwaarder. Ik wordt ook steeds zenuwachtiger bij het naar de w.c. gaan. Nog even volhouden, denk ik dan Toch heb ik er nog steeds een positief gevoel over al moet ik soms, door al die verwarrende signalen, wel moeite doen om dit gevoel vast te houden. Groetjes Scat en het doet me goed dat jullie met me meeleven
spannend meid toen ik dit jaar zwanger was dacht ik dat ik ongi moest worden krampen enzo maar nee hoor was toch echt zwanger dus het kan nog he heel veel succes , nog 4 dagen voor de test
wat mag jij trouwes pas laat testen scat. ik mocht 14 dagen na de tp al testen. ik duim nog mee hoor!
Scat, gebruik jij ook de Progestanbolletjes? En zo ja....tot wanneer moet je die inbrengen? Ik mocht 15 dagen na de punctie al testen, dus ik heb een goed gevoel bij jou omdat je nog niet ongi bent. Spannend meid....ik duim voor je!
Spannend wordt het scat en ik heb ook 15 dagen na de terugplaatsing mogen testen dus ik denk dat het allemaal goed komt met je. En ongie krampen had ik ook steeds nu af en toe nog.
ooo scat wat een spanning zeg! Moet zeggen dat ik ook een goed gevoel erover heb.... laten we het hopen! Sterkte nog ff deze daagjes!
Oehhhhhh...........spannend zeg. Nog ff volhouden.......mijn duimen draaien inmiddels in ploegendienst...
Ik moet inderdaad Progestanbolletjes gebruiken en volgens mij als ik zwanger getest ben zelfs dan nog een aantal dagen maar dat weet ik niet zeker. Vandaag was gelukkig weer een roodloze dag. Op naar Vrijdag Groetjes Scat P.S. Wat leuk dat jullie zo meeleven
Ik zou het ook niet kunnen hoor wachten tot maandag. Heel veel succes Scat, ik duim zooooooo hard voor je. Liefs, Elvira
Lieve scat, kan me zo goed voorstellen dat die wc-bezoekjes nu vreselijk zijn Telkens weer die onzekerheid. Maar zoals de rest hier al zei...komt vast helemaal goed!
Het is alweer 9 november en dus is het bijna maandag 12 november! Nog even vasthouden dat emmytje en dan mag je testen. Het weekend zal nog wel even killing zijn... Ga je nog wat leuks doen om je gedachten even te verzetten? Ik hoop in ieder geval dat je geen "gekleurde" tekenen krijgt dit weekend en dat je maandag gewoon het bericht krijgt dat alles helemaal PERFECT is! Ik denk aan je en duim op volle toeren! xxx Jootje